Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Sancho – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka[]

Ma za zadanie pilnować pierwszego wejścia do obozu oraz demaskować szpiegów. Nie wywiązuje się jednak dobrze ze swoich obowiązków, gdyż Bezimiennego wpuszcza bez problemu. Myślał, że przyszedł on z powodu złota. Opowiada bohaterowi trochę o obozie. Kiedy Bezimienny zabije Franka, Sancho będzie z tego powodu zadowolony, ale ostrzeże, że z Carlosem nie będzie tak łatwo. Po zabiciu Estebana, bandyta okaże strach wobec poczynań Bezimiennego.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Sancho przeszedł przez portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się wraz z kolegami w obozie niedaleko ruin. Pilnuje wejścia do jaskini z portalem. Velaya, aby wejść, musi zostać skierowana przez któregoś z bandytów. Kiedy Tom każe jej zabić małe szkielety, Sancho zgadza się na przepuszczenie bohaterki. Po zabiciu stworków bandyta jest zdziwiony umiejętnościami wojowniczki. Bandyta jest też oskarżany przez Snafa o kradzież łyżki kucharza, co okazuje się nieprawdą. Później wyrusza ze swoimi koleżkami do obozu za farmą Bengara. Ginie po walce z Velayą.

Przeznaczenie[]

Sancho nie cierpi Carlosa za to, że się wywyższa. Zna jego przeszłość i proponuje Bezimiennemu go zaszantażować, aby przystał na propozycję ugody z piratami.

Świat Skazańców[]

Jest członkiem Obozu Bandytów. Pilnuje głównego wejścia i ostrzega każdego przybysza przed Skinnerem. W przeciwieństwie do pozostałych bandytów, jest mu wszystko jedno kto rządzi.

Bandyci[]

Sancho chwilowo zajmuje się pilnowaniem magazynu i uważa, że jest to lepsze niż piłowanie desek. Jest miły co do bohatera i opowiada mu swoją historię: wraz ze swoim kolegą pracował na statku, aż pewnego dnia dał się namówić na kradzież worka z rudą. Nie udało im się to i obaj zostali skazani. Po śmierci Fletchera dostaje rozkaz pilnowania, aby nikt niepowołany nie wszedł do obozu. Jest zły na Franko i szkoda mu poprzedniego dowódcy.

Nie pełni w modyfikacji dużej roli.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Sancho został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Advertisement