Gothicpedia
Advertisement

Russel – postać występująca w Gothic 3. Jest to dowódca buntowników z Nemory.

Gothic 3[]

Na początku swojej wizyty w Nemorze Bezimienny nie wie, że Russel jest tu przywódcą, gdyż buntownicy nie zdradzają jego tożsamości obcym, z obawy przed orkami. Aby bohater mógł udowodnić swoją przydatność Russel zleca mu między innymi zadanie przyniesienia towarów z pustyni, które leżą w namiocie niedaleko przełęczy do Varantu. Ich poprzedni właściciele, asasyńscy kupcy, zostali wymordowani przez zębacze. Po przyniesieniu skrzynki nagradza Bezimiennego złotem.

Drugim zleceniem jest zadanie znalezienia silnego wojownika do obrony dolnego wejścia do Nemory. Tym wojownikiem jest paladyn Karlen, który siedzi przy ognisku niedaleko obozu. Zanim się uda do Nemory, trzeba mu pomóc rozwiązać problem paladyna-renegata Kurta.

Po wykonaniu, któregoś z powyższych zadań i osiągnięciu 75% reputacji w Nemorze, Bezimienny ponownie pyta Russela o tożsamość przywódcy, a ten po chwilowej niepewności w końcu ujawnia swoją rolę w obozie, witając go i mówiąc, że nie chciałby się zawieść na uczciwości Bezimiennego. To do niego musimy dostarczyć wiadomość od Charlesa, proszącego o posiłki, których niestety nie dostanie. Można mu również donieść, że buntownik Hengley napadł na farmę Farmona.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy zależą od decyzji bohatera. Jeśli będzie on wspierał orków i zniszczy Nemorę, Russel zginie lub ucieknie. Jeżeli będzie pomagać buntownikom, jego dalsze losy pozostaną nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów Nemora jest opuszczona.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym. Nosi ciężki pancerz straży.

Russel w Content Mod 3.0

Ciekawostki[]

  • Nawet jeśli Bezimienny nie wie, że to Russel dowodzi Nemorą, a bohater zniszczy wcześniej jakiś obóz buntowników, podchodząc do niego Russel zaczepi go tekstem, którego używają tylko dowódcy innych obozów. Dzięki temu od razu bohater może się dowiedzieć kto dowodzi w Nemorze, jednak nie wpływa to na fabułę rozgrywki i bohater nadal musi się tego dowiedzieć poprzez wykonanie zadania, aby zrobić postęp w grze.
Advertisement