Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Rupert – postać występująca w Gothic II. Jest to handlarz i czeladnik Mattea, mieszka w mieście Khorinis.

Przed akcją gry[]

Do Khorinis przybył na trochę przed Bezimiennym i niedługo po tym został czeladnikiem Mattea, dzięki czemu zyskał obywatelstwo Khorinis.

Gothic II[]

Handluje przed sklepem swego mistrza na niewielkim straganie. Sprzedaje głównie żywność i przedmioty codziennego użytku. W wolnych chwilach sprząta ulice przed sklepem lub robi sobie krótkie przerwy. Sprzedaje żywność i inne tanie przedmioty na straganie. Udziela Bezimiennemu kilku informacji na temat swojej pracy, buntu chłopów i najemników. Jednak w celu pomocy w dostaniu się do górnego miasta odsyła bohatera do swojego pracodawcy, gdyż on sam nie jest nikim ważnym w Khorinis.

Harmonogram dnia[]

  • od 500 do 600 zamiata przed straganem;
  • od 600 do 930 stoi za straganem;
  • od 930 do 1000 zamiata przed straganem;
  • od 1000 do 1255 stoi za straganem;
  • od 1255 do 1400 załatwia się przy murze;
  • od 1400 do 1530 stoi za straganem;
  • od 1530 do 1600 zamiata przed straganem;
  • od 1600 do 1625 stoi za straganem;
  • od 1625 do 1630 załatwia się przy murze;
  • od 1630 do 1730 stoi za straganem;
  • od 1730 do 1800 zamiata przed straganem;
  • od 1800 do 2000 stoi za straganem;
  • od 2000 do 000 siedzi na stołku w domu Mattea;
  • od 000 do 500 śpi.

Towary[]

  • Towary handlarza, ich ilość oraz statystyki mogą się znacznie różnić w grze bez dodatku „Noc Kruka”.
Rozdział I
Przedmiot Ilość Cena
Jabłko 10 8
Chleb 5 20
Mleko 5 15
Rozdział II
Przedmiot Ilość Cena
Jabłko 2 8
Rozdział III
Przedmiot Ilość Cena
Rzepa 10 3
Rozdział IV
Przedmiot Ilość Cena
Ser 8 30
Rozdział V
Przedmiot Ilość Cena
Szynka 5 50

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, a Rupert został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź został wzięty do niewoli.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Rupert nadal sprzedaje artykuły spożywcze. Velaya w poszukiwaniu krawca do przerobienia szaty maga ognia powinna zwrócić się do niego, gdyż dostatecznie zna się na tym fachu. Po zapłaceniu 100 sztuk złota handlarz przerobi tę szatę, jednak będzie potrzebował 2 dni na wykonanie pracy. Kiedy wojowniczka wraca do niego po tym czasie może cieszyć się zbroją, która nie zawiera żadnych znaków klasztoru. Rupert później próbuje zrobić zbroję z pancerzy pełzaczy, jednak jego starania kończą się niepowodzeniem. Jeżeli Velaya zdobędzie ów pancerz kupiec prosi ją, aby niezwłocznie do niego przyszła. Po pokazaniu się w tej zbroi nazywa twórcę mistrzem nitki.

Przeznaczenie[]

Rupert powiedział, że w dniu w którym runęła bariera, przebywał w okolicy farmy Bengara. Znalazł kamienną tabliczkę, która interesuje Vatrasa. Jednak pojawił się bandyta i okradł Ruperta z pieniędzy oraz zabrał tabliczkę. Sprawcą jest Butch. Rupert opowiedział o wszystkim Vatrasowi.

Ciekawostki[]

  • W podstawowej wersji Gothic II można kupić u niego nieskończoną liczbę jabłek, które (po zjedzeniu odpowiedniej ilości) dodają bohaterowi na stałe punkty siły.
Advertisement