FANDOM

Roscoe – postać występująca w Gothic. Jest szkodnikiem, pełniącym funkcję ochroniarza Laresa.

Gothic Edytuj

Mieszka w Nowym Obozie. Cały czas stoi przed domem Laresa i decyduje, kto może się spotkać z szefem szkodników. Przepuści Bezimiennego jedynie wtedy, jeżeli:

  • Bohater wręczy mu mu pierścień otrzymany od Mordraga, mimo, że strażnik sam niezbyt wierzy w jego powrót.
  • Bezimienny użyje na nim zaklęcia urok; wtedy Roscoe stanie się przyjaźnie nastawiony dla bohatera i wpuści go do Laresa bez pytania.
  • W sytuacji, gdy bohater przyniesie mu listę towarów ze Starej Kopalni, wtedy będzie też bardzo chwalił bohatera.

Bezimienny może spróbować przekonać Roscoe, że chce dołączyć do Nowego Obozu. Ochroniarz nie wpuści do jednak do domu Laresa, gdyż stwierdzi, że nie tylko bohater tego chce tego dokonać. Jeśli Bezimienny spróbuje w takim wypadku wejść do siedziby przywódcy szkodników, natychmiast zostanie zabity przez Roscoe lub dwóch innych nieznanych z imienia ochroniarzy Laresa.

Modyfikacje Edytuj

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning 2.0 jest jednym z najemników Onara pilnującym porządku w tawernie pod Martwą Harpią.

Przeznaczenie Edytuj

Roscoe został przywódcą zwiadowców i jednym z doradców Arto w Zjednoczonym Obozie. Ostrzega przed Quentinem, ponieważ jest on nerwowy. Lares przekazuje Bezimiennemu list do Roscoe, na który następnie on odpisuje. Roscoe chce również dopiec Quentinowi, który jest mu winny pieniądze i pisze specjalny list, który wygląda tak, jakby napisał go Lares. Plan ma na celu odzyskanie pieniędzy Roscoe i zrobienie z Quentina idioty. W IV rozdziale Roscoe chce zyskać zaufanie i pomoc od łowców smoków, aby odzyskać zamek. Wysłał Klina na negocjacje i prosi Bezimiennego o sprawdzenie jak się sprawy mają.

Dalsze losy Edytuj

Jego losy po upadku bariery są nieznane. Prawdopodobnie nie udało mu się uciec z kolonii, tym samym zginął bądź został bandytą.