FANDOM

Rengaru – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to drobny złodziejaszek należący do gildii złodziei w Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa na placu targowym a wieczorami popija darmowe piwo przy placu wisielców. Ukradł kupcowi Jorze sakiewkę z 50 sztukami złota. Gdy Bezimienny próbuje go złapać, ucieka za koszary. Po złapaniu bandziora, bohater może go wydać straży, lub puścić wolno. W pierwszym przypadku przywódczyni gildii złodziei, Cassia wyśle Attilę, aby ten zabił Bezimiennego. Zabójca będzie czekał na niego za sklepem Halvora w dzielnicy portowej. Gdy bohater zabije Attilę, w jego ciele znajdzie klucz do kanałów portowych, siedziby gildii złodziei. Jeśli Bezimienny nie wyda Rengaru lordowi Andre, skutki będą takie same, lecz Attila będzie do bohatera przyjaźnie nastawiony i z własnej woli da mu klucz do kanałów.

Kryjówka Rengaru (by SpY)

Miejsce, w którym ukrył się Rengaru

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Sprzedaje różne nieprzydatne przedmioty i co jakiś czas reklamuje głównej bohaterce swój nowy przedmiot, jak na przykład magiczną szczotkę do włosów. Podczas rozwiązywania misji związanej z wyznawcami Beliara okazuje się, że jest ich szpiegiem. Sam nie wierzy w boga ciemności ale tłumaczy się, iż został wplątany w sprawę przez Pecka. Velaya może go albo zabić, albo wydusić z niego informacje. Lepsza będzie ta druga opcja, gdyż wojowniczka dowie się o dwóch szpiegach: Moe i Lutero, a złodziej dobrowolnie pójdzie do więzienia. W koszarach może jej nauczyć kradzieży kieszonkowej.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Rengaru został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.