Odsłuchaj muzykę do artykułu (informacje o pliku)

Reddock – obóz buntowników dowodzony przez paladyna Javiera. Położony w lesie, w okolicy Ardei i Cape Dun. Jest to największy obóz buntowników znajdujący się na wybrzeżu.

Gothic 3[edytuj | edytuj kod]

Do Reddock zaprowadza Bezimiennego jego przyjaciel Gorn. Obóz założył Javier będący ocalałym żołnierzem armii królewskiej. Zgromadził on wokół siebie oddanych patriotów i rojalistów. Ludzie ci walczą z orkami i bandyctwem. Miejsce to dzieli się na dwie części: małą kotlinkę, gdzie jest nieduża grupa buntowników i drwali, oraz jaskinia, która niegdyś prawdopodobnie była kopalnią. Reddock jest jedynym obozem buntowników, w którym znajduje się arena. Buntownicy borykają się z małymi problemami, takie jak brak broni i kowala, lecz bohater może im pomóc, dostarczając im zniewolonego kowala z pobliskiej farmy o imieniu Kliff. Na polecenie Uruka Bezimienny może zniszczyć obóz i zabić Javiera. W Reddock dostajemy zadanie oczyszczenia z potworów dalszych części jaskiń – na końcu jest dobrze zamaskowane wyjście, które prowadzi na powierzchnię.

Mieszkańcy Reddock w Gothic 3[edytuj | edytuj kod]

Buntownicy:[edytuj | edytuj kod]

Paladyni:[edytuj | edytuj kod]

Magowie ognia:[edytuj | edytuj kod]

Inni:[edytuj | edytuj kod]

Kamień teleportacyjny[edytuj | edytuj kod]

Kamień teleportacyjny do Reddock znajduje się w jednej ze skrzyń, w jaskiniach, o których oczyszczenie prosi Joey.

Gothic 3: Zmierzch Bogów[edytuj | edytuj kod]

Reddock zostaje opuszczone po zakończeniu wojny. Pod koniec gry w dodatku okazuje się, że to jest miejsce, gdzie Mistrz Przywołań przyzwał Bestię, która jest potężnym sługą Beliara. Oprócz niej znajdują się też inne potwory wyznające mrocznego boga. Na końcu jaskini, gdzie w podstawowej wersji gry znajdował się pełzacz, można spotkać smoka.