Gothicpedia
Advertisement

Reddock – obóz buntowników dowodzony przez paladyna Javiera. Położony w lesie, w okolicy Ardei i Cape Dun. Jest to największy obóz buntowników znajdujący się na wybrzeżu.

Gothic 3[]

Do Reddock zaprowadza Bezimiennego jego przyjaciel Gorn. Obóz założył Javier będący ocalałym żołnierzem armii królewskiej. Zgromadził on wokół siebie oddanych patriotów i rojalistów. Ludzie ci walczą z orkami i bandyctwem. Miejsce to dzieli się na dwie części: małą kotlinkę, gdzie jest nieduża grupa buntowników i drwali, oraz jaskinia, która niegdyś prawdopodobnie była kopalnią. Reddock jest jedynym obozem buntowników, w którym znajduje się arena. Buntownicy borykają się z małymi problemami, takie jak brak broni i kowala, lecz bohater może im pomóc, dostarczając im zniewolonego kowala z pobliskiej farmy o imieniu Kliff. Na polecenie Uruka Bezimienny może zniszczyć obóz i zabić Javiera. W Reddock dostajemy zadanie oczyszczenia z potworów dalszych części jaskiń – na końcu jest dobrze zamaskowane wyjście, które prowadzi na powierzchnię.

Jaskinia Sebastiana[]

Jest to wnęka w głównej jaskini położona najbliżej powierzchni. Zamieszkuje ją mag ognia o imieniu Sebastian. Wnętrze jest skromne, znajduje się w nim stół alchemiczny, pulpit do czytania, łóżko, a obok niego stara skrzynia. Bezimienny może dostrzec obok pulpitu dwa regały na książki. Ponadto w pomieszczeniu jest ławka, na której siedzi nieznany z imienia buntownik.

Jaskinia Marlo[]

Mieszkanie należy do handlarza o imieniu Marlo. Wnętrze jest ponure, ale pełne różnego rodzaju przedmiotów. Bezimienny może w nim dostrzec łóżko, pulpit, kufer, regały na książki oraz przeróżne skrzynie i beczki. Poza nimi znajdują się również półki z ceramiką i koszyki.

Mieszkańcy Reddock w Gothic 3[]

Buntownicy:[]

Paladyni:[]

Magowie ognia:[]

Inni:[]

Zadania w Reddock[]

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Zadania w Reddock

Kamień teleportacyjny[]

Kamień teleportacyjny do Reddock znajduje się w jednej ze skrzyń, w jaskiniach, o których oczyszczenie prosi Joey.

Gothic 3: Zmierzch Bogów[]

Reddock zostaje opuszczone po zakończeniu wojny. Pod koniec gry w dodatku okazuje się, że to jest miejsce, gdzie Mistrz Przywołań przyzwał Bestię, która jest potężnym sługą Beliara. Oprócz niej znajdują się też inne potwory wyznające mrocznego boga. Na końcu jaskini, gdzie w podstawowej wersji gry znajdował się pełzacz, można spotkać smoka.

Advertisement