Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Randolph – postać występująca w Gothic II. Jest to farmer mieszkający na farmie Akila.

Przed akcją gry[]

Kiedyś mieszkał na Wyspach Południowych. Przybył na Khorinis, ponieważ chciał się zatrudnić do wydobywania magicznej rudy. Gdy zobaczył barierę nad Górniczą Doliną, nie chciał jej przekraczać. Znalazł pracę w mieście, w dzielnicy portowej. Kiedy statki przestały przypływać, postanowił zmienić zawód i zatrudnił się na farmie Akila.

Gothic II[]

Pracuje na polu w pobliżu domu. Opowiada Bezimiennemu, że kiedyś chodził do gospody Orlana i brał udział w konkursie organizowanym przez Rukhara: „Do dna”. Nie miał szans na wygranie, ponieważ przeciwnik doprawiał jego piwo ginem. Gdy bohater podmieni gin na wodę w skrzyni Rukhara i pożyczy Randolphowi 10 sztuk złota, farmer pójdzie na konkurs. Po dwóch dniach odniesie zwycięstwo i odda bohaterowi 12 sztuk złota. Jeśli bohater nie podmieni ginu na wodę, Randolph przegra.

Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, w czwartym rozdziale Randolph zostaje opętany przez poszukiwaczy. Jako jedyny nie denerwuje się na Bezimiennego twierdząc, że był pijany. Obiecuje więcej nie pić.

Jeśli Bezimienny jest paladynem, w czwartym rozdziale farmer prosi go, żeby poszedł do zielarki Sagitty i przyniósł mu lekarstwo, gdyż ma on z powodu zerwania z piciem straszne bóle głowy. Gdy bohater spełni jego prośbę, Randolph jest mu wdzięczny i oddaje część pieniędzy, jakie wydał bohater.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Randolph został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Skarży się Velayi, że Akil ma zawsze jakieś zastrzeżenia co do jego pracy. To ciągłe marudzenie nie podoba się pracownikowi, przez co jest w złym humorze. Kiedy Velaya proponuje mu pracę u Fellana, ten bez wahania zgadza się. Później zwierza się bohaterce, że był to słuszny wybór.

Saga Przeznaczenie[]

Przeznaczenie[]

Bohater pomaga Randolphowi w walce z alkoholizmem. Zdobywa dla niego posążek Innosa, który noszony ciągle przy sobie ma sprawiać, że farmer nie będzie czuć potrzeby picia alkoholu.

Imperium Popiołów[]

Bezimienny spotyka Randolpha w obozowisku Krucjaty Ludowej. Mówi, że nie wytrwał w abstynencji, zgubił posążek w lesie, a do picia wrócił, kiedy poszedł do Martwej Harpii po kiełbasę.

Ciekawostki[]

  • Jeśli Akil i Kati zginą, Randolph w rozmowie z bohaterem stwierdzi, że teraz to on będzie zajmował się farmą.
Advertisement