Gothicpedia
Advertisement

Pyran – postać występująca w Gothic 3. Jest to mag ognia z klasztoru Innosa w Nordmarze.

Gothic 3[]

Stoi dzień i noc w okolicach bramy klasztornej i obserwuje okolice. Po zniszczeniu magii runicznej Pyran umie korzystać jedynie ze zwojów, a nawet to go męczy. Stąd można wnioskować, że Pyran jest początkującym, jeśli chodzi o magię, gdyż zapasy many nie mają zwyczaju znikać razem z runami. Tak więc, przy spotkaniu z Bezimiennym mag oddałby prawie wszystko za 5 mikstur many. Otrzymawszy je, postanawia handlować z głównym bohaterem oraz nagradza go zwojem lub złotem.

Najważniejszym zadaniem Pyrana – i w zasadzie narzuconym przez niego samego – jest wyczekiwanie Wybrańca. Na wieść, że to bohater jest wyczekiwanym gościem, Pyran mu nie wierzy i każe przestać żartować z tak poważnych rzeczy. Opowiada bohaterowi o Miltenie, który przybył niedawno do klasztoru. Twierdzi, że jest młody, lecz wydaje się dorosły. Informuje też, że miał przy sobie ognisty puchar i przebywa w Jaskini Oświecenia. Na koniec radzi Bezimiennemu się udać do Altusa po bardziej szczegółowe informacje na temat klasztoru.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie nadal żyje w klasztorze.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

W tej modyfikacji Pyran jest nowicjuszem ognia i nosi szatę nowicjusza.

Pyran w Content Mod

Advertisement