Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia
Najważniejsze jest odwrócenie uwagi. Wciągnij ofiarę w rozmowę. Nie uwierzysz, jak łatwo jest wyciągnąć niektórym sakiewkę. Często wystarczy po prostu sięgnąć im do kieszeni.
Moment nauki umiejętności

Prosta kradzież kieszonkowa – umiejętność z kategorii zdolności złodziejskich występująca w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3[]

Pozwala Bezimiennemu na dokonywanie łatwych kradzieży kieszonkowych (w większości są to niewolnicy). Wiąże się to jednak z ryzykiem wykrycia przez obiekt kradzieży; zmienia się to wraz ze zdobywaną ilością punktów zdolności złodziejskich. Bohater może się nauczyć tej umiejętności za 1000 sztuk złota i 5 punktów nauki (4 z alternatywnym balansem) u dowolnego z wymienionych nauczycieli. Do nauki nie są wymagane żadne atrybuty ani inne umiejętności (podczas rozgrywki z alternatywnym balansem należy posiadać 10 punktów zdolności złodziejskich). Jest ona wymagana do nauki zdolności Trudna kradzież kieszonkowa.

Nauczyciele[]

Myrtana[]

Varant[]

Gothic 3: Zmierzch Bogów[]

Działanie i koszt umiejętności się nie zmienia. Różnicą są nauczyciele, którzy jej uczą.

Advertisement