FANDOM

Gothic Playable Teaser
Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Porządny miecz – zadanie główne występujące w Gothic Playable Teaser. Jest zlecane Bezimiennemu przez Diego.

Krok po kroku Edytuj

  1. Porozmawiaj z Diego po prologu.
  2. Porozmawiaj z Caydenem, który przebywa na placu wymian.
  3. Wykonaj zadanie Skradziony wisiorek lub zdobądź długi miecz z kryjówki.
  4. Ponownie porozmawiaj z Diego.

Przebieg zadania Edytuj

Porządny miecz Edytuj

Po tym jak Diego uratował Bezimiennego od zębaczy, przywódca cieni rozmawia z bohaterem w swoim obozie. Po wyjaśnieniu podstawowych kwestii życia w kolonii, Diego proponuje udanie się do Starego Obozu, jednak najpierw każe odnaleźć bohaterowi jakiś lepszy oręż do walki.

Poszukiwania Edytuj

Bezimienny udaje się na plac wymian. Spotyka tam Caydena, który ma dla bohatera propozycję. Odda mu on spalony długi miecz, który jest wbity w ciało Rufusa za odnalezienie jego wisiorka. Świeżo upieczony skazaniec przystaje na propozycję.

Zdobycie oręża Edytuj

Broń można zdobyć na dwa sposoby:

Spalony długi miecz Edytuj

Bohater odnajduje złodziei wisiorka i wraca z nim do zleceniodawcy. Po krótkiej rozmowie Cayden zgodnie z umową oddaje zniszczony oręż Bezimiennemu.

Długi miecz Edytuj

Bezimienny po odzyskaniu wisiorka orientuje się, że jest to klucz. Korzystając z zebranych wskazówek odnajduje kryjówkę i przy pomocy wisiorka otwiera do niej drzwi. W środku znajduje się długi miecz, który bohater zabiera.

Powrót do Diego Edytuj

Bezimienny wraca do Diego z nowym orężem. Przywódca cieni jest zadowolony i mężczyźni ruszają razem do Starego Obozu. Zadanie kończy się powodzeniem.

Porządny miecz dziennik

Wpis o zadaniu w dzienniku

Ciekawostki Edytuj