Gothic Playable Teaser
Ten artykuł przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Porządny miecz – zadanie główne występujące w Gothic Playable Teaser. Jest zlecane Bezimiennemu przez Diego.

Krok po kroku[edytuj | edytuj kod]

  1. Porozmawiaj z Diego po prologu.
  2. Porozmawiaj z Caydenem, który przebywa na placu wymian.
  3. Wykonaj zadanie Skradziony wisiorek lub zdobądź długi miecz z kryjówki.
  4. Ponownie porozmawiaj z Diego.

Przebieg zadania[edytuj | edytuj kod]

Porządny miecz[edytuj | edytuj kod]

Po tym jak Diego uratował Bezimiennego od zębaczy, przywódca cieni rozmawia z bohaterem w swoim obozie. Po wyjaśnieniu podstawowych kwestii życia w kolonii, Diego proponuje udanie się do Starego Obozu, jednak najpierw każe odnaleźć bohaterowi jakiś lepszy oręż do walki.

Poszukiwania[edytuj | edytuj kod]

Bezimienny udaje się na plac wymian. Spotyka tam Caydena, który ma dla bohatera propozycję. Odda mu on spalony długi miecz, który jest wbity w ciało Rufusa za odnalezienie jego wisiorka. Świeżo upieczony skazaniec przystaje na propozycję.

Zdobycie oręża[edytuj | edytuj kod]

Broń można zdobyć na dwa sposoby:

Spalony długi miecz[edytuj | edytuj kod]

Bohater odnajduje złodziei wisiorka i wraca z nim do zleceniodawcy. Po krótkiej rozmowie Cayden zgodnie z umową oddaje zniszczony oręż Bezimiennemu.

Długi miecz[edytuj | edytuj kod]

Bezimienny po odzyskaniu wisiorka orientuje się, że jest to klucz. Korzystając z zebranych wskazówek odnajduje kryjówkę i przy pomocy wisiorka otwiera do niej drzwi. W środku znajduje się długi miecz, który bohater zabiera.

Powrót do Diego[edytuj | edytuj kod]

Bezimienny wraca do Diego z nowym orężem. Przywódca cieni jest zadowolony i mężczyźni ruszają razem do Starego Obozu. Zadanie kończy się powodzeniem.

Wpis o zadaniu w dzienniku

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]