FANDOM

Porgan – postać występująca w Gothic 3 oraz w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to druid przebywający wraz z gońcami leśnymi w obozie na drodze z Montery do wybrzeża Myrtany.

Gothic 3 Edytuj

Posiada osobistego ochroniarza imieniem Arakos. Mówi on Bezimiennemu, że niegdyś ludzie przychodzili do Porgana, aby ich uleczył, ale zmieniło się to odkąd pojawili się orkowie. Asystent druida mówi też o tym, jak orkowie zaatakowali ich wieś kradnąc przy tym wiele cennych przedmiotów, w tym druidzki kamień rozpruwacza należący do Porgana. Bohater wraz z Arakosem zabija niewielki patrol pozostawiony przez orków i zwraca znaleziony przy ciele jednego z orków kamień druidowi. Okazuje się, że jest on pozbawiony mocy i można go ponownie naładować kamiennymi korzeniami, których druidowi brakuje. Po dostarczeniu roślin zebranych nad pobliską rzeką, Porgan postanawia oddać bohaterowi swój kamień.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

W tej części Porgan dalej mieszka w swojej jaskini z Arakosem i innymi gońcami leśnymi. Usuwa ich Edycja Rozszerzona.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas rozmowy z Bezimiennym mówi, że posiada kamień dzika, lecz tak naprawdę jest posiadaczem kamienia rozpruwacza.