FANDOM

Polowanie na brzytwiaki – zadanie główne występujące w Gothic II: Noc Kruka. Jest zlecane Bezimiennemu przez kapitana piratów Grega.

Krok po kroku Edytuj

  1. Porozmawiaj z Gregiem.
  2. Zabij 10 brzytwiaków znajdujących się w kanionie.
  3. Wróć do Grega i poinformuj go o wykonaniu zadania.

Przebieg zadania Edytuj

Bestie zagrażające wilkom morskim Edytuj

Po przeszukaniu chaty Grega pojawia się sam kapitan. Skarży się na wydarzenia, jakie miały miejsce w obozie. Bezimienny pyta się pirata, czy da mu poszukiwany przez niego pancerz bandytów. Greg odpowiada, że odda go w zamian za wytępienie brzytwiaków, groźnych zębaczy z kanionu. Greg obawia się o życie podwładnych, ale radzi zabrać paru chłopaków – kapitan sądzi, że przyda im się trochę ruchu. Dodatkowo wręcza bohaterowi piracką zbroję, gdyż uważa, że od teraz jest jednym w piratów i należy mu się porządny pancerz.

Polowanie Edytuj

Bezimienny może zabrać do pomocy Matta, Brandona, Skipa, Jacka Aligatora i dwóch nieznanych z imienia piratów. Niezależnie od liczebności załogi, bohater rusza do kanionu zabić grasujące brzytwiaki. Samych bestii jest w kanionie dziesięć, a po zabiciu każdego pojawia się informacja, ile jeszcze stworów przebywa w kanionie. Grupa abordażowa znajduje je w każdym dostępnym miejscu i zabija.

Zadowolony kapitan Edytuj

Po pomyślnie zakończonym polowaniu Bezimienny wraca do Grega i informuje go, że brzytwiaki nie żyją. Kapitan jest zadowolony i pozwala zabrać od Bonesa pancerz bandytów. Po rozmowie zadanie kończy się powodzeniem.