FANDOM

Pierścień orkowych przywódców (lub pierścień herszta orków) – przedmiot występujący w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Posiadany jest przez wszystkich orkowych hersztów z wyspy Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Pierwszy tego typu pierścień znaleźć można u orka pułkownika zamieszkującego jaskinię w wąwozie między miastem a farmą Lobarta. Posiada on także mapę, na której zaznaczone są inne posterunki, gdzie można znaleźć takowe odznaczenia. Ostatni egzemplarz ma przy sobie główny dowódca z wyspy IrdorathLord Hagen daje nagrodę za każdy oddany mu taki pierścień, zlecając tym samym zebranie wszystkich pierścieni z wyspy Khorinis. Jest z nim także związane zadanie dla najemnika Dara (przyniesienie mu jednej sztuki).

Charakterystyka Edytuj

Pierścień na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły, ludzki twór wykonany przez pierwszego lepszego jubilera, lecz po wzięciu go do ręki zdanie o nim diametralnie się zmieni. Tak naprawdę jest on o wiele większy niż normalny tego typu przedmiot. Jest nadzwyczaj szorstki i dziwnie zimny. Pokryty jest on także czymś w rodzaju pisma orków (być może przysięgą żołnierską). Po nałożeniu bohater czuje się ociężały i słabszy (odejmuje 20 punktów siły).

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny pierścień o ujemnym modyfikatorze.
  • Gothic II pierścień ten umożliwia zwiększenie maksymalnej siły do 120 (wyspa Khorinis), a nawet do 140 punktów (dwór Irdorath), oczywiście wpierw trzeba wyuczyć się podstawowej, maksymalnej siły i dopiero wtedy użyć pierścienia. W Gothic II: Noc Kruka błąd ten już nie występuje.