FANDOM

Pierścień Życia Adanosa – pierścień występujący w Gothic 3. Jest jednym z pięciu artefaktów Adanosa.

Przed akcją gry Edytuj

Został stworzony przez Adanosa i przekazany ludziom. Przez wieki przechodził z rąk do rąk aż został ukryty w świątyni, gdzie przetrwał potop. Czwarty artefakt ukradł Basir ze świątyni w Ben Sali. Po tym wydarzeniu został znienawidzony przez resztę asasynów. Postanowił uciec do Montery w Myrtanie, lecz przed samym miastem artefakt zdobyli buntownicy z Okary, ale nie wiedzieli jak z niego korzystać. Myśląc, iż ten przedmiot pomoże pokonać straszliwego demona z Gothy, Roland wysłał tam swój oddział. Demon jednak zamienił ich w nieumarłych, a jedynym, który uciekł był Gorn. Zaraz po ucieczce został schwytany przez orków.

Gothic 3 Edytuj

Znajduje się w posiadaniu demona z Gothy. Bezimienny może udać się wraz z Gornem (po wcześniejszym wykupieniu go od Potrosa), aby go odzyskać i pokonać bestię. Po odnalezieniu artefaktu bohater może podjąć decyzję czy wykona polecenie Xardasa, czy też poświęci pierścień, któremuś z bogów. Gdy jest założony dodaje 50 punktów energii życiowej. Nie można go kupić ani sprzedać.

Demon z Gothy (Gothic 3) (by Gothicfan94)

Demon z Gothy – właściciel pierścienia

Dalsze losy Edytuj

Pierścień zostaje spalony w piecu na rudę (droga Adanosa) lub przekazany jednemu z bogów (ścieżka Innosa lub Beliara). Niezależnie od podjętego wyboru artefakt znika ze świata ludzi.