Gothicpedia
Advertisement

Pedro – postać występująca w Gothic II. Jest to nowicjusz, który mieszka w klasztorze magów ognia na wyspie Khorinis.

Gothic II[]

Początkowo ma za zadanie pilnować wejścia na dziedzińcu klasztoru. W trzecim rozdziale zostaje opętany przez poszukiwaczy. Na ich polecenie kradnie Oko Innosa, powala nowicjuszy blokujących mu drogę i ucieka.

Nowicjusz zostaje wywieziony na wyspę Irdorath, gdzie jest torturowany i przesłuchiwany przez orkowego pułkownika. Jego stanowisko przed klasztorem zajmuje na jakiś czas Milten, który następnie odpływa z Bezimiennym na wyspę.

Gdy bohater przybywa do dworu, odnajduje Pedra w pierwszej celi wewnątrz więzienia. Może wtedy zdecydować, czy zabić go na miejscu za zdradę, czy zabrać na statek i później oddać go w ręce sprawiedliwości. Nowicjusz twierdzi jednak, że nie jest niczemu winien, gdyż działał pod wpływem uroku poszukiwaczy. Jeżeli Bezimienny daruje mu życie, ten zdradzi w jakiej kolejności pociągnąć za pochodnie, które otwierają tajemne przejście prowadzące do dworu Irdorath.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jeśli Bezimienny nie zabije Pedra za zdradę, były nowicjusz wyrusza z nim na Esmeraldzie w kierunku Myrtany. Możliwe, iż został zabity podczas ataku piratów na okręt lub uciekł, gdyż w kolejnych częściach nie ma o nim ani jednej wzmianki. 

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Przeznaczenie[]

Pedro nie chce wpuścić handlarki Gainy do klasztoru, ponieważ narusza to święte prawa Klasztoru, których kapłan nie chce naginać. Jest wyzywany przez Gainę słowami imbecyl i tępy bałwan.

W drodze na Myrtanę[]

Po wydarzeniach z Dworu Irdorath okręt uległ uszkodzeniom podczas sztormu i załoga musiała ewakuować się na pobliską wyspę. Bohater po rozmowie z Diego sprawdza, jak miewa się załoga. Pedro jest zmęczony i przestraszony podróżą.

Advertisement