Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Pazury – trofeum łowieckie występujące w Gothic oraz Gothic II. Bezimienny może je wyciągać z martwych zwierząt, jeśli nauczy się odpowiedniej umiejętności. W Gothic 3 występują pod nazwą szpony.

Gothic[]

Pazury są warte 15 bryłek rudy, przy sprzedaży wartość spada do 8 bryłek. Można je uzyskać z następujących potworów:

Niektórzy szkodnicy posiadają w swoim ekwipunku pazury lub kły. W jednej ze skrzyń w magazynie w wieży zamkowej Starego Obozu można znaleźć 27 sztuk.

Usuwania pazurów mogą nauczyć myśliwi z Nowego ObozuAidan i Drax. Dodatkowo od topielców dzięki tej samej umiejętności można uzyskać 2 pazury topielca.

Gothic II[]

Pazury są warte 15 sztuk złota, natomiast przy sprzedaży wartość ta spada do 4 sztuk złota. Bohater może je pozyskać z następujących potworów:

Usuwania pazurów może bohatera nauczyć Gaan, Talbin, Jergan lub Grimbald. Dodatkowo od topielców dzięki tej samej umiejętności można uzyskać 1 pazur.

Gothic II: Noc Kruka[]

Wartość kupna się nie zmieniła, ale sprzedać je można tylko za 2 sztuki złota. Można je teraz pozyskać także z nowych potworów:

Nowym nauczycielem ich wyciągania jest Logan.

Advertisement