Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci występującej w Gothic II: Noc Kruka. Zobacz też: Paul (The Vulcano Quest).

Paul – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w obozie bandytów.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jest bardzo wystraszony i zapracowany. Boi się o swój los i o los Huna. Jest nisko w hierarchii bandytów. Cały dzień piłuje drewno. Po przyciśnięciu może udzielić Bezimiennemu paru informacji na temat zamachu na Estebana. Jest także podejrzanym w tej sprawie. Po śmierci Estebana Bezimienny może mu dać czerwony kamień wstępu do kopalni. On z wdzięczności da mu dwie bryłki rudy, które były jedyną cenna rzeczą którą posiadał.

Velaya – Historia wojowniczki[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Wraz z innymi bandytami przeszedł przez portal prowadzący do Khorinis. Jest nazywany przez kolegów młodym, co mu się bardzo nie podoba. Przez pewien czas pilnował z Loganem wejścia do kopalni. Później wyrusza z grupką prowadzoną przez Sentenzę do obozu mieszczącego się za farmą Bengara. Ginie z ręki Velayi.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Paul został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Advertisement