Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Baal Parvez – postać występująca w Gothic. Jest nowicjuszem z Obozu Bractwa.

Gothic[]

Poszukuje nowych ludzi do obozu. Przekazuje Bezimiennemu podstawowe informacje na temat Śniącego, jego magii oraz zwyczajach panujących w obozie. Cały czas przebywa na targowisku w zewnętrznym pierścieniu. Może zaprowadzić Bezimiennego do obozu na bagnie. Wraca potem do Starego Obozu. Po zawaleniu Starej Kopalni zostaje bezlitośnie zamordowany przez strażników.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Returning[]

Przebywa w Khorinis oraz awansował do stopnia guru. Gdy Bezimienny chce dołączyć do Bractwa, potrzebuje jego zgody. Bohater musi przyprowadzić mu jednego ucznia, którym później okazuje się Valentino. Bierze udział w bitwie przeciwko orkom rozgrywającej się na farmie Onara w VII rozdziale.

Global Mod[]

Parvez przeżył zamieszanie w Starym Obozie i udał się do dawnego obozu Quentina. Tam przyłączył się do okolicznych bandytów i przebywał przez całą akcję modyfikacji. Jest związany z zadaniem od Donato, który prosi Bezimiennego, by ten odzyskał od Parveza pewną różdżkę, którą miał przechować. Poza tym nie odgrywa większej roli.

Aby Bezimienny mógł z nim porozmawiać, musi mieć jakikolwiek pancerz bandyty. W przeciwnym wypadku rzuci się na bohatera, gdyż Parvez ma gildię Bandyta.

W tej samej modyfikacji zapuścił włosy oraz ma inną twarz.

Cytaty[]

Zobacz tutaj.

Advertisement