Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Parcival – postać występująca w Gothic II.

Przed akcją gry[]

Stacjonował prawdopodobnie w Vengardzie, następnie przybył z rozkazu króla Rhobara II na wyspę Khorinis wraz z setką innych paladynów. Razem z ekspedycją kapitana Garonda wyruszył do Górniczej Doliny. Stworzył tam trzy ekipy górnicze na czele z paladynami Silvestrem, Fajethem i Marcosem, które miały wydobywać magiczną rudę.

Gothic II[]

Przebywa w zamku, stoi obok Orika. Opowiada Bezimiennemu o trzech grupach kopaczy. Parcival jest negatywnie nastawiony do łowców smoków i nie chce się zgodzić na to, aby Jan mógł pracować w kuźni. W tym celu Bezimienny musi porozmawiać z kapitanem Garondem. Jeżeli Bezimienny otworzy główną bramę, tylko Parcival, Keroloth i Vatras będą wiedzieli, że bohater to zrobił. Będzie chciał zabić Bezimiennego za zdradę, więc bohaterowi nie pozostaje nic innego jak zabić jego i Kerolotha.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Górnicza Dolina została zaatakowana przez orków, tym samym Parcival został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Mógł też zginąć z ręki bohatera, jeśli ten zdecydował się otworzyć bramę do zamku.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Returning[]

Orkowie atakują zamek, a Parcival, Garond, Orik i Udar zostają uwięzieni. Po powrocie Bezimiennego, ten wraz z paladynami Nathana i łowcami smoków odbijają zamek i wyzwalają uwięzionych paladynów. Później razem ruszają do fortu Azgan. Jakiś czas potem bierze udział w bitwie pod farmą Onara.

Parcival w Returning 2.0

Zdarzenie na Morzu[]

W modyfikacji tej dowodzi ekspedycją wysłaną na wyspę Khorinis po dostawę magicznej rudy.

Bumshak[]

Podczas ataku na zamek w Górniczej Dolinie Parcival, Orik i kapitan Garond uciekają w stronę przełęczy. Jednak Ur-Shak daje Bumshakowi zadanie polegające na zabiciu całej trójki i przyniesieniu ich magicznych run. Wkrótce Bumshak znajduje Parcivala, który ginie z jego ręki.

Ciekawostki[]

  • Kiedy Bezimienny wystarczająco długo będzie zagadywał do Parcivala, to po pewnym czasie ten drugi powie mu, żeby zostawił go w spokoju, a bohater otrzyma 100 punktów doświadczenia.
  • Jego imię pochodzi prawdopodobnie od Parcifala, jednego z rycerzy Okrągłego Stołu.
Advertisement