FANDOM

Wiadomość od Potężnego Obcego Krasnoluda (Gothic II)

Tabliczka za palisadą

Palisada orków – wzniesiona przez orków ściana odgradzająca wschodnią część Górniczej Doliny. Stacjonują za nią orkowe armie gotowe w każdej chwili zaatakować obleganych w zamku rycerzy, prawdopodobnie znajduje się tam również ich zaopatrzenie. Dzięki palisadzie dokładna liczebność orkowej armii jest nieznana, również Bezimienny nigdy nie był po drugiej stronie.

Ciekawostki Edytuj

  • Za palisadą jest takie samo ukształtowanie terenu, jakie było w Gothic.
  • Za palisadą można znaleźć martwe ciała kilku NPC-ów, np. Diego, Miltena i Gorna w zbroi łowcy smoków.
  • Istnieje sposób na przedostanie się za palisadę bez użycia kodów.
  • Gdy stanie się po zewnętrznej stronie palisady, widać co znajduje się za nią (jest ona przezroczysta).
  • Gothic II i Gothic II: Noc Kruka świat za palisadą jest całkiem ogołocony. Zmienia to jednak modyfikacja Wasteland Mod, która przywraca świat za palisadą do pierwotnego stanu, jaki znamy z Gothic.
  • W modyfikacji Unnamed teren za palisadą jest przywrócony do tej z pierwszej części i dodaje kilka lokacji.
  • Za palisadą znajduje się tabliczka z napisem: Brawo, dotarłeś za palisadę orków, jak widzisz, historie o orkowych hordach za tą palisadą są kompletnie nieprawdziwe. To miejsce jest opuszczone. To krawędź świata. Ale ja, potężny obcy krasnolud (od którego nie zależą losy tego świata i którego imię nie jest tu wcale istotne) chciałbym cię ostrzec. Oszukano cię, byś uwierzył w nieprawdziwą historię (oni chcą cię dopaść). Nie wierz w nic co oni mówią. Miej oczy otwarte! Podpisano Potężny Obcy Krasnolud.
Za palisadą Gothic II-0

Za palisadą Gothic II-0