FANDOM

Otis – postać występująca w Gothic 3. Jest to jeden z buntowników z Okary, stacjonujący wokół Montery.

Przed akcją gry Edytuj

Został wysłany przez Rolanda wraz z kilkoma buntownikami, aby osłabiał miasto i przygotowywał je na atak. Jego grupa napadła na karawanę Basira.

Gothic 3 Edytuj

Jest bardzo ostrożny i nie udziela pochopnych odpowiedzi. Stacjonuje z buntownikami przy rozwidleniu dróg na południe od Montery. Ma kłopot z orkowym najemnikiem o imieniu Trano, który przesiaduje na miejscu spotkań buntowników z ich szpiegiem – Sanfordem. Dopóki ów najemnik tam przebywa, Otis ze swoimi ludźmi nie mogą spotkać się ze swoją wtyczką w Monterze i przygotować rebelii. Gdy spotyka Bezimiennego prosi go, by pozbył się natrętnego najemnika z miejsca spotkań. Po wykonaniu zadania jest pod wrażeniem zdolności bohatera, ale nie podaje imienia wtyczki w mieście, ponieważ sam go nie zna.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, ponieważ nie występuje w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Mógł zginąć jeśli bohater się zdecydował na zlikwidowanie pozycji buntowników dookoła Montery.

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4 Edytuj

W modyfikacji Quest Pack 4 nosi pancerz straży miejskiej i pisze do Daryla list, w którym mówi, że jeszcze dzień, a zabije Masona, bo już z nim nie wytrzymuje.

Otis (CM3)

Otis w Content Mod 3.0

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas rewolucji w Monterze może wystąpić błąd, przez który Otis i jego towarzysze będą stać na swoich miejscach z wyciągniętymi mieczami. Dopiero, gdy Montera zostanie wyzwolona Otis uda się do miasta.