Gothicpedia
Advertisement

Orry – postać występująca w Gothic oraz Gothic Playable Teaser. Jest to strażnik ze Starego Obozu przebywający koło placu wymian.

Gothic[]

Bezimienny spotyka go chwilę po zrzuceniu do Górniczej Doliny i rozmowie z Diegiem. Wraz z innym strażnikiem stoi na drewnianej platformie i pilnuje, aby nikt niepowołany nie dostał się na teren placu wymian.

Ostrzega bohatera przed ludźmi z Nowego Obozu. Sądzi, że Stary Obóz to przytulne miejsce, w porównaniu do Nowego Obozu, który, jak uważa, nie dostaje nic od króla Rhobara II i przez to napada na karawany Starego Obozu. W rozmowie z Bezimiennym, Orry przedstawia hierarchię w Starym Obozie, wspomina o chrzcie wody oraz złych ludziach takich jak Bullit, których jest więcej w obozie, lecz kiedy bohater im zapłaci, dadzą mu spokój. Opowiada również o kobietach wymienianych za magiczną rudę. Radzi bohaterowi, aby przeszukał tereny wokół opuszczonej kopalni w celu znalezienia oręża.

Od czwartego rozdziału jest do bohatera, podobnie jak inni członkowie Starego Obozu, wrogo nastawiony.

Gothic Playable Teaser[]

Zwój GPT.png
Uwaga!
Ta sekcja przedstawia zawartość grywalnego zwiastuna projektu Gothic Remake. Podane poniżej informacje mogą zostać drastycznie zmienione w finalnej wersji gry.

Orry jest strażnikiem pilnującym bramy prowadzącej do placu wymian. Nie przepuszcza przez nią nikogo bez wyraźnego rozkazu Diega. W jego pobliżu stoi grajek grający na lutni.

Gdy Bezimienny próbuje przejść przez bramę na własną rękę, Orry stanowczo mu tego zabrania. Przy próbie negocjacji opowiada bohaterowi, że ma kaca. Mówi też, że być może pozwoli mu przejść przez bramę, jeśli ten przyniesie mu coś na ból głowy. W związku z tym bohater przynosi mu serafis, lecz Orry oszukuje go i wciąż nie otwiera kraty, mówiąc, że tak działa kolonia. Przepuszcza Bezimiennego dopiero wtedy, gdy każe mu to zrobić Diego odprowadzający bohatera do Starego Obozu.

Brama, której pilnuje Orry

Przy ponownej rozmowie, Orry, między innymi, narzeka na brak dobrego alkoholu. Jak się okazuje, strażnik jest wielkim fanem napojów wyskokowych i szuka czegoś wyjątkowego. Bohater może przynieść mu wtedy butelkę wykwintnego wina, za co strażnik będzie bardzo wdzięczny i wręczy Bezimiennemu przepis na zupę nordmarską.

Zlecane zadania[]

Wpis o Orrym w glosariuszu

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Edycja Rozszerzona[]

Opowiada Bezimiennemu o losie kobiet zrzuconych do kolonii. Gdy bohater dołączy do obozu bandytów, strażnik zginie podczas ataku na plac wymian.

Przeznaczenie[]

Orry znajduje się w obozie bandytów w Jarkendarze. Zazwyczaj rozmawia z Gravo obok kuźni Huna. Jest zawiedziony, że Bezimienny nie pamięta go z kolonii.

Cytaty[]

Zobacz tutaj.

Dalsze losy[]

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie uciekł razem ze swoim towarzyszem i został bandytą lub zginął podczas ucieczki.

Ciekawostki[]

  • W Gothic, w skryptach postaci Orry'ego znajduje się zakomentowana zmienna MIS_OC_AMBIENT_GetMyWeapon.
Advertisement