Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci występującej w Gothic. Zobacz też: Orik (Gothic II).

Orik – postać występująca w Gothic. Jest najemnikiem Lee mieszkającym w Nowym Obozie.

Gothic: Der Comic[]

Występuje jako gladiator biorący udział w wielkim turnieju zorganizowanym przez Gomeza. Posługuje się wówczas mieczem i tarczą.

Gothic[]

Orik przebywa w Nowym Obozie razem z Lee, w jaskini pilnowanej przez dwóch najemników. Nie zleca Bezimiennemu żadnego zadania.

Dalsze losy[]

Nie wiadomo, co się z nim stało po upadku magicznej bariery. Prawdopodobnie zginął albo przeżył i został bandytą.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Edycja Rozszerzona[]

Okazuje się, że Orik był kiedyś magnatem, którego wygnano w wyniku spisku uknutego przez Bliznę; w trzecim rozdziale Orik zleca zabicie Blizny Kosie.

Czas Decyzji[]

Zostaje przywódcą obozu i nakazuje wymordować magów wody, jednak jeśli Bohater postanowi pomóc Lee, ten nie cieszy się władzą zbyt długo.

Przeznaczenie[]

Kosa mówi Bezimiennemu, że Orik zginął podczas zamieszania w trakcie upadku magicznej bariery nad Górniczą Doliną.

Kolonia Żywych Trupów[]

Nowy Obóz zostaje zaatakowany przez zombie pod wodzą Jacka. Orik razem z towarzyszami włączają się do walki z nimi, ale sami zostają przez nich otoczeni, zabici i przemienieni w ożywieńców.

Czas Zapłaty Prolog[]

Orik i inni ludzie bronią Nowego Obozu przed atakiem strażników Starego Obozu, lecz zostaje przez nich obezwładniony. Na ratunek przybywa Gorn, który jako jedyny nie zostaje pokonany, po czym zabija wszystkich najeźdźców.

Advertisement