FANDOM

Ojciec – nieznana z imienia postać występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Mieszka wraz z żoną i dwoma synami w dawnej dzielnicy niewolniczej w Geldern. Ojcu nie podobają się walki, gdyż martwi się o swoje dzieci. Szczególnie denerwuje go grupa górników, która regularnie pod wpływem alkoholu urządza bijatyki, właśnie niedaleko domku rodziny. Mówi, że sam chciał załatwić sprawę, jednak został prawie pobity przez oprawców. Jego żona wspomina również, że górnicy dla zabawy znęcają się nad ich synami. Ojciec prosi Bezimiennego, aby przemówił im do rozsądku. Oferuje zapłatę wysokości pięciuset sztuk złota. Bohater postanawia pomóc rodzinie i wdaje się w walkę z górnikami, z której wychodzi zwycięsko. Po zawiadomieniu ojca o rozprawieniu się z prześladowcami, Bezimienny odbiera nagrodę. Przy następnym spotkaniu, głowa rodziny ma pretensje do przyszłego króla Myrtany, gdyż uważa on, że to przez bohatera jego synowie pragną zostać wojownikami. Po tym dialogu Bezimienny nie ma możliwości rozmowy z nim.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane. Prawdopodobnie po koronacji Bezimiennego, dalej mieszka ze swoją rodziną w Geldern.

Ciekawostki Edytuj

  • Ojciec z rodziną, mieszkają w domku, w którym wcześniej mieszkał niewolnik Hamil.
  • Ma on gildię niewolnik, mimo iż Geldern jest pod władzą ludzi.