Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Obóz Quentina – niewielki obóz występujący w Gothic.

Gothic[]

Mieszkają w nim bandyci pod przywództwem Quentina. Ubiór bandytów może sugerować, że są oni uciekinierami z Nowego Obozuszkodnikami, którzy nie chcieli się podporządkować Laresowi i Lee. Obóz znajduje się w obrębie gór, niedaleko kanionu trolli. Ze względu na swoje położenie ma duże właściwości obronne i ciężko go wykryć.

Dalsze losy[]

W Gothic II przejście do kanionu trolli jest zawalone głazami, można więc przypuszczać, że taki sam los spotkał obóz bandytów.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Edycja Rozszerzona[]

W tejże modyfikacji, są oni dodatkową główną frakcją. Co za tym idzie, ich rola w grze jest znacznie większa i rozbudowana.

Mroczne Tajemnice[]

W modyfikacji Mroczne Tajemnice rola bandytów jest większa niż w podstawowej części gry (z obozem związanych jest kilka zadań).

Die Bedrohung[]

Obóz zamieszkuje tylko Paranor – główny bohater. Nie ma tu bandy Quentina. Poza tym ogólny nieład panujący wewnątrz obozowiska może wskazywać na to, że miała tam miejsce jakaś potyczka. Nieopodal znajduje się wieża, na której szczycie znajdują się zwłoki wędrowca.

Widok na obozowisko Paranora i wieżę Wędrowca

Wasteland[]

Obóz jest opuszczony przez ludzi Quentina. Na ich miejsce pojawiły się zębacze.

Obóz Quentina w modyfikacji Wasteland

Ciekawostki[]

  • Ukształtowanie terenu w obozie pochodzi z pierwszej wersji miasta orków, które zostało stworzone na wczesnym etapie produkcji pierwszej części gry. Samo miasto orków zostało później przebudowane, a jego dotychczasowy teren wycięty i wstawiony w miejsce, gdzie w finalnej wersji gry znajduje się obóz Quentina. Jaskinia w obozie miała być prawdopodobnie przejściem pomiędzy kolonią a podziemnym miastem orków.
Advertisement