Gothicpedia
Advertisement

Nieznane Krainy – obszar na północnym zachodzie kontynentu, zajmujący jego większą część. Jest otoczony łańcuchem górskim. Jeśli bohater wybierze drogę Xardasa (wygnania bogów), będzie musiał udać się do Niezbadanych Krain przez portal znajdujący się niedaleko Silden i tam zamieszkać z Xardasem, jednocześnie kończąc wojnę bogów. W dodatku Zmierzch Bogów Bezimienny toczy bitwę z Xardasem, aby powrócić do Myrtany, zakończyć nową wojnę i zostać królem.

Zabudowania[]

Na filmie wprowadzającym do Gothic 3: Zmierzch Bogów widać kamienny plac. Prawdopodobnie Xardas stworzył tam swoją kolejną wieżę, w której zamieszkał razem z Bezimiennym.

Ciekawostki[]

  • Jeżeli w Gothic 3 bohater zacznie skakać po górach i dojdzie na kraniec Myrtany, będzie mógł zobaczyć, że Niezbadane Krainy są krainami górzystymi, podobnymi do Myrtany.
  • Na północny zachód od Silden znajduje się ścieżka prowadząca do Niezbadanych Krain, jednak przejście jest zawalone przez głazy. Najprawdopodobniej była to przełęcz, z której korzystali poprzedni mieszkańcy Myrtany.
Advertisement