FANDOM

Nemrokork występujący w Gothic 3. Jest to herszt orków z Geldern.

Gothic 3 Edytuj

Zleca Bezimiennemu kilka zadań, polegających na przyniesieniu trzydziestu bryłek siarki i pięćdziesięciu samorodków złota z dwóch kopalni, zabiciu wilków grasujących w jednej z kopalni poza miastem i wznowienia tam wydobycia oraz przyniesienie mu artefaktu z ruin zamku na północ od Geldern oraz niedaleko wodospadów w Silden. Bezimienny może mu także powiedzieć o Mazinie, Asasynie poszukującym cennych przedmiotów w kopalni, którą orkowie uznają za wyeksploatowaną. Działa on na koszt swego brata znajdującego się w mieście – Mirzo. Gdy Bezimienny wspomni mu o handlarzu artefaktami wśród niewolników – Hamilu – ten mówi: To tylko płotka i każe bohaterowi znaleźć prawdziwego zleceniodawcę sprzedaży, którym okazuje się być alchemik Peratur. To on decyduje o tym, czy główny bohater zobaczy się z przywódcą szamanów orkówGrokiem. Jest on jednym z jego najbardziej zaufanych strażników. Wykonanie jego zadań jest konieczne do zwiększenia zaufania w mieście.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane. Jeżeli bohater wybierze drogę Innosa to zginie podczas rewolucji, jeżeli Beliara to zginie za zdradę, ucieknie bądź zostanie zabity przez ludzi z frakcji zachodniej.