FANDOM

Nemrokork występujący w Gothic 3. Jest to herszt orków z Geldern.

Gothic 3 Edytuj

Sam zaczepia Bezimiennego, pytając go czemu się tak kręci po mieście. Może opowiedzieć bohaterowi o Xardasie, którego darzy sporym szacunkiem i uznaje go za mądrego człowieka. Pracuje dla orkowych szamanów i ostrzega bohatera, by traktował ich z należytym szacunkiem, bo inaczej zasmakuje jego ostrza. Opowiada o działaniu miasta i jak zyskać szacunek orków, mówiąc, że do wyboru ma zajmowanie się kopalniami i/lub wojaczkę np. na arenie.

Zleca Bezimiennemu kilka zadań:

Bezimienny może mu także powiedzieć o Mazinie, asasynie poszukującym cennych przedmiotów w kopalni, którą orkowie uznają za wyeksploatowaną. Działa on na koszt swego brata znajdującego się w mieście – Mirzo. Gdy Bezimienny wspomni mu o handlarzu artefaktami wśród niewolników – Hamilu – ten mówi: To tylko płotka i każe bohaterowi znaleźć prawdziwego zleceniodawcę sprzedaży, którym okazuje się być alchemik Peratur. To on decyduje o tym, czy główny bohater zobaczy się z przywódcą szamanów orkówGrokiem. Jest on jednym z jego najbardziej zaufanych strażników. Wykonanie jego zadań jest konieczne do zwiększenia zaufania w mieście.

Zlecane zadania Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane. Jeżeli bohater zdecyduje się wyzwolić Geldern to zginie podczas rewolucji. W przeciwnym wypadku jego dalsze poczynania są nieznane, ponieważ nie pojawia się w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Content Mod Edytuj

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Nemrok CM

Nemrok w Content Mod 3.0