Gothicpedia
Advertisement

Baal Namib – postać występująca w Gothic. Jest to guru mieszkający w obozie bractwa.

Gothic[]

Jest jednym z najbardziej wpływowych guru. Przebywa niedaleko głównego wejścia, wraz z Lesterem. Aby zdobyć jego poparcie, Bezimienny aranżuje wraz z Lesterem scenkę, w której mówi Lesterowi, iż miał wizję od Śniącego i że wyparł się innych bogów. Po wszystkim Namib odzywa się do bohatera i wysyła go do Cor Kaloma, który zajmuje się nowo przybyłymi. Jeśli bohater chce otrzymać zbroję nowicjusza, powinien zgłosić się do niego.

Dalsze losy[]

Po upadku bariery i wygnaniu Śniącego, Baal Namib został opętany przez Smoka Ożywieńca i stał się poszukiwaczem.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Returning[]

Po upadku bariery wraz z innymi guru i nowicjuszami wydostał się z Kolonii i osiadł w Nowym Obozie Bractwa, który założył Baal Orun. Przez większość czasu naucza nowicjuszy o magii. Jeżeli bohater chciałby przyłączyć się do obozu, to musi uśpić jednego z jego uczniów za pomocą odpowiedniego zaklęcia. Gdy Bezimienny osiągnie próg 60 punktów many, będzie mógł pomóc mu w dalszym jej zwiększaniu. Bierze udział w bitwie nieopodal farmy Onara.

Baal Namib w Returning 2.0

Velaya – Historia wojowniczki[]

Baal Namib po ucieczce z Górniczej Doliny udał się na północny wschód wyspy Khorinis. Tam jako wyznawca Beliara stał się jednym z alchemików Czarnego Światła. Velaya spotyka go przy jednym ze stołów alchemicznych. Mówi bohaterce, że jest pierwszą wierną, która udała się na pielgrzymkę do świątyni Beliara. Proponuje jej rozmowę z Orikiem. Po wykryciu kłamstwa wojowniczki Baal Namib zaczyna atakować ją swoimi czarami. W modyfikacji ginie po wymagającej walce.

Die Sekte[]

Namib przeżył upadek bariery i dołączył do sekty Baala Tyona. W Bractwie pełni rolę guru odpowiedzialnego za sprawy nowicjuszy. Bohater, by dołączyć do sekty, musi właśnie Namibowi przekazać informacje od czterech nowicjuszy spotykanych na wyspie Khorinis. Gdy Bezimienny to zrobi, zyskuje poparcie Namiba.

Advertisement