FANDOM

Nadzorca, a także Władek – postać występująca w modyfikacji Podróżnik – Za liniami wroga do gry Gothic II: Noc Kruka. Nadzoruje wieś Gadiukinowo i jej okolice.

Podróżnik – Za liniami wroga Edytuj

Bohater spotyka go po raz pierwszy w Gadiukinowie. Jest zarządcą okolicy i kolekcjonerem skór. Niektórzy podejrzewali go o sprowadzenie Nocnych zombie. To on zamknął parter po masakrze dokonanej na rodzinie Foresta. Może wyrabiać nowe paszporty. W Obszarze kołchozu mieszka jego babcia. Z wdzięczności za powstrzymanie czarnoksiężnika, decyduje się pomóc bohaterowi w naprawie balonu. Ma problemy z mieszkańcem Gadiukinowa – Złuszczenkiem, który od dawna nie płaci za gaz. Ostatecznie umarza dług, gdy bohater pomaga mu w dostarczeniu niezbędnych produktów dla jego babci. Jeżeli bohater stanie po stronie Rosjan, Nadzorca będzie potrzebował pomocy przy obronie.

Ciekawostki Edytuj

  • Wyglądem twarzy przypomina Władimira Putina, a w jednym z dokumentów, podpisuje się jako Władek. Jego rola przywódcy wioski także nawiązuje do prezydenta Rosji. Poza tym Nadzorca przejawia wiele zachowań podobnych do Putina, ma również podobną barwę głosu i sposób wypowiedzi.