Nadja – postać występująca w Gothic II. Jest to kurtyzana pracująca w domu publicznym Czerwona Latarnia, którego właścicielem jest Bromor.

Gothic II[edytuj | edytuj kod]

Jak można wywnioskować z rozmowy z Borką, jest główną atrakcją Czerwonej Latarni. Tylko z nią Bezimienny może uprawiać seks. Kosztuje to 50 sztuk złota. Jeśli bohater jest strażnikiem miejskim, Nadja może powiedzieć mu o tym, że to Borka sprzedaje bagienne ziele w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka[edytuj | edytuj kod]

Może udzielić Bezimiennemu paru informacji o swojej zaginionej koleżance z pracy Lucii. Nie miała o niej dobrego zdania, twierdzi, że Lucia była dziwką nie tylko z zawodu.

Zlecane zadania[edytuj | edytuj kod]

Modyfikacje[edytuj | edytuj kod]

Sekcja niekanoniczna

L'HIVER Edition[edytuj | edytuj kod]

Ma zmieniony wygląd. Zamiast czarnej sukni posiada gorset odsłaniający piersi. Ma też zmienioną teksturę twarzy i dodano jej nową fryzurę, przez co kurtyzana zamiast brązowych włosów ma teraz rude. Pomimo nowego wyglądu, wygląda na filmiku tak samo, jak w podstawowej wersji.

Velaya – Historia wojowniczki[edytuj | edytuj kod]

Nadja nadal mieszka w porcie. Oznajmia Velayi, że nie interesują jej kobiety. Za namową Sonji zgadza się zdobyć głos Hanny w nadchodzących wyborach. Bezproblemowo namawia do tego pomysłu swojego stałego klienta Constantino. W modyfikacji ginie z powodu ataku zombie na dzielnicę portową. Jej ciało leży za dźwigiem naprzeciwko Czerwonej Latarni.

Dalsze losy[edytuj | edytuj kod]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita bądź zniewolona. Może także zostać zabita przez Borkę, jeśli Bezimienny wyjawi mu od kogo wie o handlu zielem.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Podczas scenki miłosnej Nadja korzysta z modelu Thory z Gothic Sequel – anulowanego dodatku do pierwszej części.