Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Nadja – postać występująca w Gothic II. Jest to kurtyzana pracująca w domu publicznym Czerwona Latarnia, którego właścicielem jest Bromor.

Gothic II[]

Jak można wywnioskować z rozmowy z Borką, jest główną atrakcją Czerwonej Latarni. Tylko z nią Bezimienny może uprawiać seks. Kosztuje to 50 sztuk złota. Jeśli bohater jest strażnikiem miejskim, Nadja może powiedzieć mu o tym, że to Borka sprzedaje bagienne ziele w mieście Khorinis.

Gothic II: Noc Kruka[]

Może udzielić Bezimiennemu paru informacji o swojej zaginionej koleżance z pracy Lucii. Nie miała o niej dobrego zdania, twierdzi, że Lucia była dziwką nie tylko z zawodu.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

L'HIVER Edition[]

Ma zmieniony wygląd. Zamiast czarnej sukni posiada gorset odsłaniający piersi. Ma też zmienioną teksturę twarzy i dodano jej nową fryzurę, przez co kurtyzana zamiast brązowych włosów ma teraz rude. Pomimo nowego wyglądu, wygląda na filmiku tak samo, jak w podstawowej wersji.

Velaya – Historia wojowniczki[]

Nadja nadal mieszka w porcie. Oznajmia Velayi, że nie interesują jej kobiety. Za namową Sonji zgadza się zdobyć głos Hanny w nadchodzących wyborach. Bezproblemowo namawia do tego pomysłu swojego stałego klienta Constantino. W modyfikacji ginie z powodu ataku zombie na dzielnicę portową. Jej ciało leży za dźwigiem naprzeciwko Czerwonej Latarni.

Preznaczenie – Epilog[]

Po inwazji mrocznych na Khorinis burdel staje się jednym z miejsc sadystycznych zabaw jednego z baronów zakonu. Wszystkie prostytutki są bite i brutalnie wykorzystwane, jednakże nie znają tożsamości oprawcy, gdyż muszą mieć zasłonięte oczy podczas sesji. Dziewczyny proszą bohatera o pomoc. Ten podejmuje się zadania i wrabia barona w spisek, w wyniku którego zostaje on wydalony z szeregów mrocznych. Po tych wydarzeniach Nadja postanawia zerwać ze swoim zawodem.

Przebudzenie[]

Nadja przybywa na zamku w Górniczej Dolinie. Prosi bohatera, by ten nie wspominał o jej przeszłości, gdyż teraz chce rozpocząć nowe życie. Opowiada Bezimiennemu, że zanim została prosytutką, miała partnera o imieniu Therry, złodzieja i fałszerza, który został wrzucony za barierę. Jest ona przekonana, że mężczyzna przeżył i musi znajdować się gdzieś w dolinie. Przeczucia jej nie myliły i Bezimienny w końcu odnajduje Therry'ego. Po kilku trudnych zadaniach, w których bohater pomaga oczyścić Therry'ego z zarzutów (gdyż był ścigany przez płatnego zabójcę), Nadja układa sobie na nowo życie z dawnym kochankiem. Bezimienny widzi ich razem i życzy im wszystkiego dobrego.

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita bądź zniewolona. Może także zostać zabita przez Borkę, jeśli Bezimienny wyjawi mu od kogo wie o handlu zielem.

Ciekawostki[]

  • Podczas scenki miłosnej Nadja korzysta z modelu Thory z Gothic Sequel – anulowanego dodatku do pierwszej części.
Advertisement