Gothicpedia
Advertisement

Milok – postać występująca w Gothic 3. Jest to ork mieszkający w Trelis.

Gothic 3[]

Jest kowalem, pracuje w swojej kuźni w Trelis. Przy pierwszym spotkaniu jest zniecierpliwiony i mówi, aby nie zawracać mu głowy. Kiedy Bezimienny zapłaci mu 500 sztuk złota, może z nim handlować. Sprzedaje pancerze dla najemników orków oraz oręż. Kiedy bohater pyta się orka o lekcje kowalstwa, Milok opowiada o orkowych kowalach, którzy są mistrzami w swoim fachu. Dzięki orężowi wykutemu przez Miloka, wielu wojowników zwyciężało bitwy, lecz nie zawsze tak było. Opowiada historię swojego pierwszego wykutego samodzielnie oręża, który zawsze nosił dumnie ze sobą, ponieważ przypominał mu o ojcu, który przyuczył go zawodu.

Bezimienny może odzyskać jego miecz, który Tempeck zabrał na wykopaliska w świątyni na wschód od miasta, mimo wyraźnego zakazu, aby tego nie robił. Kiedy ork Tempeck wyruszał na wykopaliska, wraz z innym wyposażeniem wziął także miecz Miloka, który leżał na łóżku. Sam ork nie pamięta miecza, lecz jest on wbity w wóz na wykopaliskach. Kiedy Bezimienny znajduje miecz, Milok jest bardzo szczęśliwy. Od tej pory może nauczyć bohatera kowalstwa, lecz dopiero po zapłacie mu kolejnych 500 sztuk złota.

Zlecane zadania[]

Milok w swojej kuźni

Dalsze losy[]

Los Miloka zależy od decyzji Bezimiennego. Jeśli ten zdecyduje się wyzwolić Trelis ork ginie w walce lub ucieka. W przeciwnym wypadku jego dalsze losy są nieznane, ponieważ nie pojawia się w Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

W modyfikacji Quest Pack 4 Milok jest związany z zadaniem od magazyniera Urkrassa z Cape Dun. To właśnie on może zostać wytwórcą bełtów, lecz najpierw bohater musi się z nim potargować. Milok za jedną dostawę żąda trzy tysiące sztuk złota. Każe sobie zapłacić z góry za dziesięć dostaw, czyli trzydzieści tysięcy sztuk złota. Urkrass nie zgadza się na taką cenę i zaprzestaje targowania. Milok mówi też, że był kiedyś w Cape Dun i twierdzi, że nudził się tam.

Advertisement