Gothicpedia
Advertisement

Marcospaladyn występujący w Gothic II.

Gothic II[]

Jest to jeden z paladynów, który przybył z kontynentu na rozkaz króla Rhobara II. Stacjonuje w byłej kolonii karnej, gdzie jego zadaniem jest nadzorowanie wydobycia magicznej rudy z okolic zawalonej Starej Kopalni. Jednakże przez ciągłe ataki orków musi opuścić miejsce wydobycia. Zabiera ze sobą cały ładunek rudy oraz kilka osób, ale przeżyć udaje się tylko jemu. Przebywa w jaskini niedaleko chaty Cavalorna, gdzie strzeże czterech skrzyń rudy. Gdy odnajduje go Bezimienny, Marcos zdaje raport dla Garonda, który wysyła do niego dwóch rycerzy.

Zlecane zadania[]

Returning[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Po podbiciu zamku przez orków w modyfikacji Returning Marcos dołącza do grupy zebranej przez paladyna Nathana. Udziela Bezimiennemu kilku informacji. Później ewentualnie uczestniczy w odbiciu zamku, a następnie przechodzi przez przełęcz. Wraz ze swoją grupą zaszywa się w forcie Azgan, po czym uczestniczy w wielkiej bitwie. Nie odgrywa na tym etapie gry ważniejszej roli.

Marcos w Returning

Dalsze losy[]

Prawdopodobnie po przejęciu zamku orkowie znaleźli jego kryjówkę i zabrali skrzynie rudy, a jego samego zabili.

Ciekawostki[]

  • Bezimienny może się od niego dowiedzieć, ile jego grupie udało się wydobyć rudy, nawet jeśli nie porozmawia wcześniej z Garondem – wtedy paladyn powie mu, że zabezpieczył cztery skrzynie rudy i poprosi o posiłki.
Advertisement