FANDOM

Marc – postać występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to dawny wojownik Lee mieszkający w Ardei.

Przed akcją gry Edytuj

Był zacnym wojakiem, lecz gdy zaczął wyjeżdżać na misje, zaczął również handlować artefaktami, alkoholem i bagiennym zielem. Pewnego razu, nie zdążył na bitwę i wpadł w sam jej środek, przez co musiał salwować się ucieczką. Zginęło wtedy wielu żołnierzy frakcji wschodniej. Ze względu na to, że wyraził skruchę, Lee skazał go tylko na dwa tygodnie więzienia oraz zakazał mu prowadzenia jakichkolwiek misji przez rok. Artefakty, które wtedy wiózł, dotarły od Vengardu. Z nieznanych przyczyn jego ludzie postradali zmysły.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Theodor prosi Bezimiennego, aby udał się do Ardei i odnalazł Marca. Gdy po raz pierwszy widzi bohatera, krzyczy, aby oddał mu artefakt. Kiedy Bezimienny wraca do Ardei, aby zdobyć artefakty, Marc mówi mu, że Severin ma jeden z nich. Prosi przyszłego króla Rhobara, aby przyprowadził go do jego domu. Kiedy Bezimienny wraca z nim do Marca, dziękuje mu i mówi, że jakby chciał rozpocząć sprzedaż artefaktów, to ma się do niego zgłosić.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, prawdopodobnie dalej mieszka w Ardei lub przenosi się do Vengardu by odzyskać utracony honor.