Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Mannigkowal występujący w Gothic 3. Mieszka w Okarze.

Gothic 3[]

Przy pierwszym spotkaniu z Bezimiennym w Okarze, wita go serdecznie. Stanowi prawą rękę przywódcy obozu – paladyna Rolanda. Z powodu strat w ludziach zmuszony został do pełnienia wielu ról jednocześnie, m.in. kowala, kucharza i poszukiwacza złóż. W związku z tym, że brakuje ludzi w Okarze, prosi bohatera o sprowadzenie każdego, kto może okazać się przydatny dla buntowników. Bezimienny może doprowadzić do niego górnika Owena, myśliwych Frasera i Candelę, wojowników Randalla i Kenta oraz maga ognia, Rakusa, za co jest w stanie zapłacić łącznie 1800 sztuk złota. Poza rekrutacją ludzi do Okary można do niego doprowadzić farmera Rufusa z farmy Elbera.

Sprzedaje broń, projekty broni i materiały kowalskie. Po sprowadzeniu ludzi do Okary prosi bohatera o przyniesienie 5 bryłek żelaza, za co płaci 2000 sztuk złota. Zapytany, opowie Bezimiennemu o kuźni i kopalni. Ponadto z chęcią przyuczy bohatera kowalskiego rzemiosła po wykonaniu zadań.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów Okara jest opuszczona. Mógł też zginąć w trakcie zniszczenia Okary.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

W modyfikacji tej sprzedaje projekt pancerza z płytek pełzaczy.

Mannig w Content Mod 3.0

Advertisement