FANDOM

Magazyn portowy – budynek występujący w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to duży magazyn znajdujący się w dzielnicy portowej miasta Khorinis.

Opis Edytuj

Budynek magazynu stoi nad brzegiem morza, tuż obok warsztatu Garvella i przejścia do koszar. Jest to niepozorny budynek wykonany z drewna, w którym magazynowane są skrzynie z różnymi towarami. Jego właścicielem prawdopodobnie był Gerbrandt, proponujący Bezimiennemu pracę w porcie. W środku znajduje się parter, gdzie trzymane są tylko drewniane skrzynie, oraz piętro, którego pilnuje strażnik na którym znajdują się dwa pomieszczenia z zamkniętymi na klucz kuframi. Za budynkiem Alrik organizuje walki za pieniądze.

Paczka bagiennego ziela Edytuj

W jednym z kufrów znajduje się należąca do najemnika Ciphera paczka bagiennego ziela, którą będąc strażnikiem oddać można lordowi Andre lub zwrócić należytemu właścicielowi.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki, okazuje się, że skrzynie na parterze należały do gubernatora Lariusa. Ukryto w nich 20000 sztuk złota. Tenże tytułowany mieszkaniec górnego miasta przekazał je Corneliusowi – swojemu byłemu sekretarzowi. Skrzynie te Velaya może otworzyć, gdyż Nagur znajduje do nich klucz.

Przeznaczenie Edytuj

W modyfikacji Przeznaczenie mieści się tam główna siedziba gangu Czarnych Jastrzębi.