Gothicpedia
Advertisement

Logan – postać występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka[]

Przebywa na bagnach, gdzie poluje na błotne węże. Bezimienny musi mu pomóc w zabiciu błotnych węży. Po wykonaniu przez bohatera wszystkich zadań zleconych przez Franka, to właśnie Logan zostaje wpuszczony do środka obozu, zamiast Bezimiennego. Po wejściu do obozu przebywa w karczmie Snafa. Esteban również zleca mu zadanie odnalezienia człowieka odpowiedzialnego za zamach. Bezimienny może dać mu czerwoną tabliczkę, z którą pójdzie do kopalni. Uczy oprawiania zwierzyny, jego specjalizacją są błotne węże.

Zlecane zadania[]

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Należał do grupy, która przeszła przez portal. Osiedlił się wraz z innymi bandytami w obozie niedaleko ruin. Pilnował z Paulem wejścia do kopalni. Po zabiciu pełzaczy przez Velayę bandyta obija się i nic nie robi. Podczas gdy większość bandytów wyrusza wraz z Sentenzą, myśliwy zostaje w obozie. Po krótkiej rozmowie ginie z ręki wojowniczki.

Świat Skazańców[]

Jest członkiem Obozu Bandytów. Poluje na żyjące w okolicy zwierzęta i sprzedaje nadwyżkę trofeów. Prosi Bezimiennego o pomoc w pozbyciu się wyjątkowo groźnego zębacza. Twierdzi, że czas Quentina minął i wkrótce Esteban zajmie jego miejsce.

Logan w Returning 2.0

Dalsze losy[]

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Logan został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Advertisement