FANDOM

Lewus – postać występująca w Gothic. Jest ochroniarzem Ryżowego Księcia oraz jednym ze szkodników.

Charakter i osobowość Edytuj

Lewus jest bezwzględnym człowiekiem, nie wahającym się wykorzystywać słabszych i zmuszać ich do ciężkiej pracy. Oferując udawaną przyjaźń, naciąga ludzi, wykorzystując ich łatwowierność. Nie przyjmuje odmowy i nie lubi, kiedy ktoś próbuje wymigać się z narzuconych mu obowiązków.

Gothic Edytuj

Gdy Bezimienny pierwszy raz go spotyka, Lewus każe mu roznosić wodę zbieraczom ryżu. Bohater może to zrobić lub odmówić. Jeżeli wybierze drugą opcję, Lewus zaatakuje go. Aby zaliczyć powyższe zadanie, trzeba pobić mężczyznę do nieprzytomności i przemówić do rozumu.

Zlecane zadania Edytuj

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Zagadka Bagiennego Ziela Edytuj

Pilnując zbieraczy ryżu Lewus spotyka Taymona, którego szkodnik zaczyna podejrzewać. Mówi, że jeszcze nie widział bohatera w Nowym Obozie i pyta się go jak ma na imię. Protagonista okłamuje Lewusa, mówiąc, że nazywa się Larius i ostrzega, że zaraz będzie miał kłopoty u Laresa. Jakiś czas później Lewus dowiaduje się, że Taymon nie jest tym, za kogo się podaje. Gdy protagonista zdobywa przepustkę z chaty Ciphera Lewus oraz kilku szkodników zaczepia go na polach ryżowych i atakuje, ale bohaterowi udaje się uciec.

Czas Zapłaty Edytuj

Trafił na szubienicę wraz z Ryżowym Księciem po przejęciu Nowego Obozu przez Gomeza.

Cytaty Lewusa Edytuj

Zobacz tutaj.

Zadania związane z Lewusem Edytuj

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie dołączył do jakiejś grupy bandytów lub zginął.