Gothicpedia
Advertisement

Lew – bestia występująca w Gothic 3.

Gothic 3[]

Często występuje przy oazach oraz na terenie pustkowi Varantu. Lwy polują w stadach, na czele których stoją samce. Za nim podążają samice, które można odróżnić po braku grzywy. Jedno stado w takim składzie jest w stanie rozszarpać nawet doświadczonego wojownika. Zauważają ofiarę już z daleka i błyskawicznie zmierzają w jej kierunku, atakują za pomocą pazurów i zębów.

W sali tronowej Zubena w Ishtar znajdują się dwa oswojone lwy, które zaatakują Bezimiennego, jeśli ten zacznie walczyć z władcą asasynów. Jeden osobnik podąża również za koczownikiem Shakyorem, który posiada druidzki kamień lwa, dzięki któremu można przemieniać się właśnie w tę bestię. Taką samą funkcję pełni mikstura przemiany w lwa. W grze pojawiają się rozkładające się bestie, których skóry należy dostarczyć Musanowi w ramach sprawdzianu, oraz dzikie lwy, które zamieszkują ruiny i należy je zabić na zlecenie Carlosa.

Druidzki kamień lwa

Za zabicie lwa bohater otrzymuje 300 punktów doświadczenia. Z ich ciał można pozyskać po jednej sztuce surowego mięsa, skóry lwa, szponów oraz zębów.

Stado lwów

Advertisement