Gothicpedia
Advertisement

Laga – oręż występujący w Gothic II.

Gothic II[]

Jest to gruba gałąź, używana przez ludzi jako broń. Jej grubszy koniec pokryty jest mchem i używany jest jako bijak.

Jest popularną bronią na wyspie Khorinis, posługuje się nią wielu ludzi, między innymi obywatele Khorinis, farmerzy oraz bandyci i rabusie. Jest to również standardowy oręż wszelkich rodzajów goblinów.

Sztuka tej broni leży w skrzynce na drewno obok kominka w wieży Xardasa. Można ją także znaleźć przed wejściem do kopalni w obozie bandytów Dextera. Ponadto odnawia się w ekwipunku każdego NPC, któremu Bezimienny odbierze broń. Laga wymaga jedynie 10 punktów siły i zadaje tyle samo obrażeń. Warta jest jedną sztukę złota. Jedną lagę sprzedaje Hodges.

Znani użytkownicy broni[]

Obywatele[]

Farmerzy[]

Inni[]

Potwory[]

Gothic II: Noc Kruka[]

Statystyki nie zmieniają się. W Jarkendarze występuje inny rodzaj lagi, jest ona okorowana, dzięki czemu wygląda jaśniej i nie posiada mchu. Zyskuje też kilku nowych właścicieli.

Znani użytkownicy broni[]

Laga w Jarkendarze

Ciekawostki[]

  • Tak naprawdę Hodges powinien używać lagi, a nie ją sprzedawać, lecz ponieważ posiada on lepszą broń w swoim ekwipunku od początku gry, automatycznie wystawia swoją lagę na sprzedaż i zakłada kiepski długi miecz.
Advertisement