Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Laboratorium Cor Kaloma – budynek występujący w Gothic. Położony jest w Obozie Bractwa. Jest to pracownia alchemiczna i zarazem chata Cor Kaloma. Oprócz niego mieszka tam jego uczeń Caine. W połowie gry, opuszczając chatkę, guru zostawia swego ucznia.

Gothic[]

W laboratorium swoje eksperymenty związane z magią przeprowadza jeden z najpotężniejszych i najważniejszych guru Obozu Bractwa, Cor Kalom. To tam przyrządzany jest eliksir z pełzaczy. Budynek od środka jest ubogi. Posiada 2 skrzynie, 2 stoły alchemiczne i stanowisko rozdrabniania. Oprócz tego, stoi tam także kociołek z wodą, również służący do alchemii. Na zewnątrz stacjonuje osobisty ochroniarz. Do budynku Bezimiennego może zaprowadzić Lester. Lokatorami pracowni są Cor Kalom, jego uczeń Caine i ochroniarz będący na zewnątrz. Caine pomaga sporządzać wywary owemu guru, a także uczy się u niego, zaś ochroniarz dba o to, by nikt niepowołany nie wszedł do budowli. Ostrzega także Bezimiennego o tym, że pożałuje, jeżeli bohater nie okaże należytego szacunku jego mistrzowi.

Laboratorium Cor Kaloma zaznaczone na planie Obozu Bractwa

Dalsze losy[]

Laboratorium po upadku bariery mogło ulec zniszczeniu, ale nie ma co do tego pewności z racji tego, że wschodnia część Górniczej Doliny została odgrodzona palisadą orków, wraz z całymi bagnami.

Advertisement