Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy przedmiotów z Gothic II. Zobacz też: Krwawe puchary (zadanie).

Krwawe Puchary – przedmiot występujący w Gothic II.

Gothic II[]

Jest to zestaw sześciu kielichów, które król Rhobar II zdobył podczas jednej z kampanii. Poświęcił wtedy wielu ludzi – stąd właśnie wzięła się nazwa. Jeśli Bezimienny dołączy do Gildii Złodziei oraz przejdzie inicjację (zadanie „Pierścień Constantina”), Cassia zleci mu zadanie dostarczenia jej wszystkich krwawych kielichów. Złodziejka twierdzi, że pojedynczo puchary nie są zbyt cenne, ale w komplecie są warte dużo pieniędzy.

Lokalizacja pucharów[]

  1. W domu Gerbrandta w kufrze.
  2. W domu Valentina. Aby odsłonić ukryte pomieszczenie z kufrem, należy przekręcić lampę na piętrze. Trzeba mieć również klucz, który można zdobyć bijąc lub okradając Valentina.
  3. W domu sędziego, w ukrytym pomieszczeniu z kufrem, do którego trzeba zdobyć klucz. Ponieważ sędzia jest nieśmiertelny, trzeba go okraść (min. 30 pkt zręczności). Aby odsłonić schowek, należy przesunąć tarczę na piętrze.
  4. W domu sąsiadującym ze sklepem Salandrila należy otworzyć kufer kluczem, który leży na kominku.
  5. W ratuszu w pokoju gubernatora Lariusa.
  6. Okradając dom kupca Lutero, bohater znajdzie weksel, który informuje, że handlarz zastawił krwawy puchar u Lehmara. Kielich znajduje się w domu lichwiarza, w skrzyni.
Advertisement