Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Krowa – zwierzę hodowlane występujące w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3[]

Sierść krowy jest biała w czarne plamy. Hodowana jest na farmie Dereca i farmie Josha. Zaatakowana krowa ucieka wraz z okolicznymi osobnikami i nie podejmuje walki. Co ciekawe można ją wydoić poprzez interakcję z nią, gdy Bezimienny posiada w ekwipunku pustą butelkę. Zamieni się wtedy w butelkę mleka.

Krowy na farmie Dereca

W grze pojawia się również wyjątkowa odmiana nazwana krową mleczną, która zamieszkuje farmę Dennisa. Buntownik o imieniu Mason zleca zabicie ich, aby osłabić morale mieszkańców Montery.

Za zabicie krowy bohater otrzymuje 50 punktów doświadczenia (20 z alternatywnym balansem). Z ich ciał można zdobyć 4 sztuki surowego mięsa oraz od 1 do 3 butelek mleka.

Gothic 3: Zmierzch Bogów[]

W dodatku do Gothic 3 ich sierść jest biała w czarne łaty. Występują głównie na farmach. Można je znaleźć np. w Silden lub w Vengardzie. W porównaniu do podstawowej wersji gry ilosć otrzymywanego doświadczenia za ich zabicie zmalała do 20. Co więcej, z ich ciał można pozyskać teraz od 0 do 1 butelki mleka. W pozostałych kwestiach krowa nie została zmieniona.

W grze występują też krowy Tahberta, które można zabić w ramach jednego z zadań.

Stado krów

Advertisement