Gothicpedia
Advertisement

Konrad – postać występująca w Gothic 3. Jest on paladynem przebywającym w Trelis. Kiedy zwątpił w swoją wiarę w Innosa, został orkowym najemnikiem.

Gothic 3[]

Nie jest typowym sługusem orków, twierdzi, że jest silny i nie zamierza się skrywać ze swoimi zdolnościami. Ma nadzieję na wyzwolenie Myrtany, lecz nie zamierza chować się po lasach jak buntownicy. Mówi, że nie podniesie ręki na najeźdźców, dopóki nie odzyska swojej magii, którą Bezimienny może mu zwrócić, poprzez zebranie wszystkich dwunastu ognistych pucharów, wrzuceniu ich do świętego ognia w sanktuarium w Nordmarze i przekazaniu paladynowi błogosławionego naczynia. Od tego momentu Konrad zacznie wykorzystywać w walce magię i zgodzi się pomóc bohaterowi w wyzwoleniu Trelis spod okupacji orków, o ile ten porozmawia z Vakiem, aby poznać przeciwnika.

Opowiada Bezimiennemu o ognistych pucharach. Co więcej wciąż posiada jeden, który znalazł wśród dobytku żołnierzy wypędzonych z zamku. Oddaje go bezproblemowo bohaterowi.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów w Trelis go nie ma. Prawdopodobnie powrócił do Vengardu.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym.

Konrad w Content Mod 3.0

Ciekawostki[]

  • On i Wenzel są jedynymi paladynami w Gothic 3, których nie atakują orkowie (jednak podczas rewolucji walczy już z zielonoskórymi).
Advertisement