Gothicpedia
Advertisement

Keldron – postać występująca w Gothic 3. Jest to kowal mieszkający w Vengardzie.

Gothic 3[]

Gdy widzi Bezimiennego po raz pierwszy, wita go i proponuje swoje towary, sprzedaje broń i pancerze. Mówi bohaterowi, że sam nie jest dobrym kowalem, a już na pewno nauczycielem, więc z nauką odsyła głównego bohatera do Nordmaru. Potrzebuje broni dla paladynów, którzy ciągle walczą z orkami, przez co nie nadąża z naprawą. Prosi Bezimiennego o przyniesienie 20 kompletów broni, z których mógłby wyposażyć paladynów do walki z orkami. Sugeruje, aby szukać w domach w mieście, ponieważ orkowie ją tą przechowują, aby nie wpadła w ręce ludzi. Po przyniesieniu przez bohatera paczek z bronią, daje mu 4000 sztuk złota, dziękuje oraz mówi, że gdyby nie takie osoby jak on, ludzie dawno by już przegrali wojnę z orkami. Jako jedyny może sprzedać Bezimiennemu pancerz ceremonialny.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów na jego miejscu jest ktoś inny. Może też zginąć w obronie króla.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

W modyfikacji Quest Pack 4 jest milicjantem i nosi na sobie pancerz straży miejskiej. Dodatkowo po dostarczeniu mu paczek z bronią daje bohaterowi królewski herb.

Keldron w Content Mod 3.0

Advertisement