Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Kanion trolli – kanion znajdujący się w Górniczej Dolinie, występujący w Gothic. Na jego terenie ukryty został jeden z kamieni ogniskujących.

Gothic[]

W III rozdziale, Bezimienny spotyka przed kanionem Diego. Znajdują tam notatkę, która została wyrwana z dziennika zmarłego łowcy trolli i zwój z czarem zmniejszenie potwora. Po użyciu go na trollu i naprawieniu kołowrota przez cienia, bohater może iść po artefakt. Kiedy Bezimienny szuka kła trolla potrzebnego do zrobienia Ulu-Mulu, bestia ta na nowo pojawi się w kanionie.

Gothic II[]

W Gothic II kanion jest zasypany głazami, prawdopodobnie na skutek trzęsień ziemi towarzyszących zniszczeniu magicznej bariery. Przed niedostępnym obszarem żyje duże stado smoczych zębaczy.

Obszar przed zasypanym kanionem

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Returning[]

W modyfikacji tej, w okolicach kanionu znajduje się nowe miasto orków związane z ponownym wejściem bohatera do świątyni Śniącego. Mieszkają w nim dziesiątki orków oraz ich wódz – Ur-Thrall.

Wasteland Mod[]

Modyfikacja przywraca kanion trolli, a jego wygląd jest przystosowany do krajobrazu Górniczej Doliny z Gothic II.

Ciekawostki[]

  • Troll przebywający w kanionie znajduje się tam od samego początku gry, jednak jeżeli Bezimienny pokona go przed rozpoczęciem poszukiwań kamieni ogniskujących, to podczas nich w miejscu tym pojawi się kolejny okaz.
Advertisement