Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Kamień teleportacyjny do świątyni Innosa w Vengardzie – przedmiot oraz jeden z kamieni teleportacyjnych występujący w Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic 3[]

Kamień służy do teleportacji do świątyni Innosa w Vengardzie. Po użyciu, wokół Bezimiennego zaczynają się wydzielać kłęby różowo-fioletowego dymu, a bohater wykonuje odpowiednią inkantację, po której zostaje przeniesiony do zniszczonego budynku. Korzystanie z kamienia nie zużywa punktów many.

Można znaleźć tylko jedną sztukę. Znajduje się ona w jaskiniach w Gocie na drewnianej skrzyni. Jej odnalezienie jest wymagane do ukończenia zadania Odszukaj kamień teleportacyjny, prowadzący do króla. Można go także oddać Lee, aby ten mógł wraz z bohaterem dopełnić swojej zemsty na królu (zadanie Kamień teleportacyjny dla Lee).

Kamień można sprzedać za 300 sztuk złota. Przy odkupie jego wartość rośnie do 1000 sztuk złota.

Położenie kamienia

Gothic 3: Zmierzch Bogów[]

Kamień działa tak samo jak w podstawowej wersji gry. Występuje tylko jedna sztuka i znajduje się ona na chramie Innosa w świątyni Innosa w Vengardzie. Zmienia się jego cena sprzedaży, która wynosi 250 sztuk złota.

Położenie kamienia na chramie Innosa

Zobacz także[]

Advertisement