FANDOM

Baal Kagan – postać występująca w Gothic i modyfikacji Czas Zapłaty. Jest to nowicjusz przebywający w Nowym Obozie.

Gothic Edytuj

Sprzedaje bagienne ziele w Nowym Obozie. Po przyjęciu w szeregi nowicjuszy Obozu Bractwa, zostaje oddelegowany do sprzedawania go szkodnikom i najemnikom. Prosi Bezimiennego o pomoc w rozprowadzaniu zielonych nowicjuszy. W zamian płaci mu 100 bryłek rudy albo daje mu zwoje magiczne lub pomaga w przyjęciu do obozu na bagnie.

Zlecane zadania Edytuj

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Czas Zapłaty Edytuj

W modyfikacji Czas Zapłaty Kagan medytuje przed swoją chatą przy głównym wejściu i sprzedaje ziele. Gdy odwiedza go Rick, żali mu się, że ma za mało klientów. Prosi bohatera, by ten poszedł do Gilberta i wziął od niego ziele dla Tarana i zaniósł mu, a ten dosypie kilka składników, by pogorszyć jego jakość. Potem Rick ma zanieść je Taranowi, by ten je sprzedał. Po wykonaniu zadania Rick dostaje 20% w zyskach.

Kagan (CZ)

Kagan w modyfikacji Czas Zapłaty

Przeznaczenie Edytuj

Kagan znajduje się w obozie Netbeka. Jest zbulwersowany, że bariera zniknęła, a on stracił swoją pozycję. Gdy nowicjusze oszaleli, Kagan był u Aidana z paroma szkodnikami z Nowego Obozu. Udali się w stronę obozu bandytów w kanionie trolli i spotkali paru myśliwych, którzy wskazali mu drogę do obozu Netbeka.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie zostaje opętany przez Smoka Ożywieńca i zostaje poszukiwaczem. Mógł on jednak tego uniknąć, gdyż w czasie niszczenia bariery znajdował się poza Obozem Bractwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Baal Kagan twierdzi, że – podobnie jak Baal Tyon – jest jednym z młodszych guru. Jest to najprawdopodobniej nieścisłość twórców gry.
  • Jego imieniem zostaje nazwany nowy Jaśnie Oświecony z modyfikacji Droga Y'Kagana – Cmentarzysko Orków.