Gothicpedia
Advertisement

Jorgen – postać występująca w Gothic II.

Przed akcją gry[]

Posiada statek zwany Magdaleną, który zostaje zatopiony przez piratów. W ten sposób Jorgen ląduje w Khorinis.

Gothic II[]

Pojawia się dopiero w III rozdziale przed klasztorem. Może powiedzieć Bezimiennemu w którą stronę uciekł Pedro, a także opowiedzieć o zatonięciu swojego statku. W IV rozdziale wstępuje do klasztoru, lecz nie odpowiada mu tamtejsze towarzystwo oraz styl życia. Nie zapłacił ani sztuki złota ani nie złożył żadnej owcy. Pyrokar uznaje, że Jorgen musi odpracować swój dług poprzez trzymiesięczną pracę w ogrodzie. W V rozdziale może zostać kapitanem Esmeraldy, ale najpierw bohater musi spłacić jego dług u Magów polegający na pozbyciu się demonów z wieży Xardasa. Jeśli Bezimienny ma już innego kapitana statku i spłaci dług Jorgena, ten opuszcza klasztor i dołącza do najemników na farmie Onara; gdy spytamy, mówi, że podoba mu się życie na farmie.

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy zależą od decyzji Bezimiennego:

  • Jeżeli bohater zabierze Jorgena na Dwór Irdorath, na początku Gothic 3 Esmeralda zostaje porwana przez piratów, przez co Jorgen ginie lub ucieka.
  • Jeśli Bezimienny weźmie Torlofa lub Jacka na kapitana statku, Jorgen pozostaje w klasztorze, a jeśli Bezimienny spłaci dodatkowo jego dług, Jorgen przenosi się na farmę Onara. Nie wiadomo, czy przeżył atak orków.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Content Mod 2.6.2[]

Jorgen ginie z ręki piratów. Jego ciało spoczywa na plaży przy Ardei, niedaleko obozowiska Rolla i jego ludzi.

Zły Sen[]

Występuje jako martwy człowiek, ma w ekwipunku dużo przedmiotów.

Mroczny Legion[]

Bohater z jego pomocą dociera na Irdorath, by zdobyć Kamień Mądrości. Jest jedynym człowiekiem, który może kierować statkiem.

Advertisement