FANDOM

Joe – postać występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to członek Gildii Złodziei mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Wślizguje się przez otwarte drzwi do jednej z wież, jednak strażnicy miejscy widząc niedomknięte wrota zamknęli je, bezwiednie więżąc Joego.

Gothic II Edytuj

Zamknięty Edytuj

Przebywa zamknięty w wieży w Khorinis, która znajduje się przed domem Gritty i Thorbena. Klucz do niej ma przy sobie strażnik miejski o imieniu Peck. Po uwolnieniu go przez bohatera, opowiada jak znalazł się w owej wieży, prosząc aby Bezimienny nie wygadał się jak do tego doszło. Po rozmowie udaje się do gospody pod Kuternogą, gdzie aż do wypłynięcia bohatera na wyspę Irdorath popija gin.

Środkowo - wschodnia wieża w mieście Khorinis (Gothic II) (by SpY)

Wieża w której przebywa zamknięty Joe

Gildia złodziei Edytuj

Po dołączeniu do gildii złodziei, Bezimienny może się dowiedzieć że Joe też do nich należy, gdy pokazuje mu ich znak. Daje mu wtedy 5 wytrychów, w ramach podzięki za uratowanie oraz jako prezent powitalny.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Zaginiony człowiek Edytuj

Podczas prowadzenia śledztwa w sprawie zaginionych ludzi z Khorinis, Bezimienny pyta handlarza Hakona, czy nie wie czegoś na ten temat. Mężczyzna opowiada mu wtedy o Joe. Twierdzi on, że Joe często przebywał na placu, a także znał sposób na dostanie się do miejskich wież, rozpowiadając o tym na prawo i na lewo. Jednak pewnego dnia przestał się pojawiać. Handlarz spytał lorda Andre, czy nie został przypadkiem aresztowany, lecz paladyn nie wiedział o kogo chodzi.

Powiązane zadania Edytuj

Modyfikacje Edytuj

Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Joe ukrył się w jaskini. Wraz z Vino prowadzą w niej nielegalną bimbrownię, w której tworzą towary dla Jory. Po inspekcji Velayi przestępcy wycofują się z czarnego rynku.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Joe został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.