Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy postaci występującej w Gothic 3. Zobacz też: Jens (Kroniki Myrtany).

Jens – postać występująca w Gothic 3. Jest to myśliwy mieszkający w swoim domku przed wejściem do Cape Dun.

Przed akcją gry[]

Przed zajęciem przez orków Cape Dun Jens był myśliwym. Gdy agresorzy zajęli miasteczko, zaczął sprzedawać orkom trofea myśliwskie, głównie wilcze skóry.

Gothic 3[]

Nadal pełni zawód myśliwego. Mówi Bezimiennemu, że przez orków ostatnio widzi niewielu podróżnych i że najemnicy w wiosce potrzebują więcej ludzi. Uważa, że dla myśliwych nastały ciężkie czasy – zbyt dużo wilków, zbyt mało dziczyzny. Potrzebuje 10 wilczych skór, które będzie mógł sprzedać w wiosce, więc prosi Bezimiennego o ich przyniesienie. Sugeruje, aby bohater udał się do wioski, ponieważ orkowie uwielbiają wilcze skóry. Po przyniesieniu skór Jens uczy Bezimiennego myślistwa. Może Bezimiennemu sprzedać parę rzeczy, głównie łuki.

Jeżeli Bezimienny postanowił nie oddawać Hareka Gamalowi, to musi go zaprowadzić właśnie do Jensa. Za skóry sprzedawane Jensowi, bohater otrzymuje dwa razy więcej złota niż wynika to z ich podanej wartości. Podczas rewolucji w Cape Dun, Jens postanawia nie brać udziału w rebelii.

Zlecane zadania[]

Dalsze losy[]

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jego domek jest pusty.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Quest Pack 4[]

Jego wygląd ulega zmianom kosmetycznym. Nosi ubranie łowcy.

Jens w Content Mod 3.0

Ciekawostki[]

  • Większość mieszkańców Cape Dun np. Bufford wymawia jego imię Dżens, lecz niektórzy, np. Harek wymawia jego imię Jens.
Advertisement